hm Bra förklaring där freppen! nu kan han! (haha) Om du ska skriva alls så kan du väll förklara?freppen sa:meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen fan va jag stör mej på sånne här jaävla trådar! kan du ingenting eller? om du vet hur en cork är så r det ju fan bara att slänga sej rätt! samma som förut då va det en som fråga hur man gjorde en backflip? haha jävla nolla
jamen hur svårt är de?hazz1 sa:hm Bra förklaring där freppen! nu kan han! (haha) Om du ska skriva alls så kan du väll förklara?freppen sa:meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen fan va jag stör mej på sånne här jaävla trådar! kan du ingenting eller? om du vet hur en cork är så r det ju fan bara att slänga sej rätt! samma som förut då va det en som fråga hur man gjorde en backflip? haha jävla nollaJag brukar kolla över axeln och slänga mig båkat lite neråt, men gör det lite efter jag har börjar snurren. ( på studsmatta ) peaceee
Haha, hör du inte hur dumt det låter? På dig låter det som att när man väl har kollat på ett trick så vet man exakt hur man ska göra det. Okej, i teorin känns det lätt men i praktiken är det helt annorlunda och har ruggigt mycket med teknik (och mod) att göra. Bara för att du kan det så behöver inte alla kunna det. Mitt tips är att kolla in Jacob Westers tricktips, det var så jag lärde mig det.freppen sa:jamen hur svårt är de?hazz1 sa:hm Bra förklaring där freppen! nu kan han! (haha) Om du ska skriva alls så kan du väll förklara?freppen sa:meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen fan va jag stör mej på sånne här jaävla trådar! kan du ingenting eller? om du vet hur en cork är så r det ju fan bara att slänga sej rätt! samma som förut då va det en som fråga hur man gjorde en backflip? haha jävla nollaJag brukar kolla över axeln och slänga mig båkat lite neråt, men gör det lite efter jag har börjar snurren. ( på studsmatta ) peaceee
BIO !Mmart sa:tänk dig en misty fast bakåt
Misty fast bakåt blir ju i och för sig inte cork...... Gör om gör rätt -.-jibbar_N sa:BIO !Mmart sa:tänk dig en misty fast bakåt
misty, hur tänkte du då? de blit typ flatspin Hhaha