hur gör man cork ?

browniee

Ny medlem
hur gör man cork ?
hej,, jag och min kompisar trännar på cork, men när jag ska göra det så blir det bio..hur ska jag göra. hjälp mig...

hur gör man cork ?
gör en 720 säger vi och bara slänger dej bakåt när du roterar, så kommer du ur corken också, typ automatist när du roterar lite mer...

hur gör man cork ?
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen fan va jag stör mej på sånne här jaävla trådar! kan du ingenting eller? om du vet hur en cork är så r det ju fan bara att slänga sej rätt! samma som förut då va det en som fråga hur man gjorde en backflip? haha jävla nolla

hur gör man cork ?
freppen sa:
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen fan va jag stör mej på sånne här jaävla trådar! kan du ingenting eller? om du vet hur en cork är så r det ju fan bara att slänga sej rätt! samma som förut då va det en som fråga hur man gjorde en backflip? haha jävla nolla
hm Bra förklaring där freppen! nu kan han! (haha) Om du ska skriva alls så kan du väll förklara?:) Jag brukar kolla över axeln och slänga mig båkat lite neråt, men gör det lite efter jag har börjar snurren. ( på studsmatta ) peaceee

hur gör man cork ?
hazz1 sa:
freppen sa:
hm Bra förklaring där freppen! nu kan han! (haha) Om du ska skriva alls så kan du väll förklara?:) Jag brukar kolla över axeln och slänga mig båkat lite neråt, men gör det lite efter jag har börjar snurren. ( på studsmatta ) peaceee
jamen hur svårt är de?

hur gör man cork ?
freppen sa:
hazz1 sa:
freppen sa:
jamen hur svårt är de?
Haha, hör du inte hur dumt det låter? På dig låter det som att när man väl har kollat på ett trick så vet man exakt hur man ska göra det. Okej, i teorin känns det lätt men i praktiken är det helt annorlunda och har ruggigt mycket med teknik (och mod) att göra. Bara för att du kan det så behöver inte alla kunna det. Mitt tips är att kolla in Jacob Westers tricktips, det var så jag lärde mig det.

hur gör man cork ?
Bara jag som tycker att det känns sjukt mkt lättare att komma runt en 7a när man gör cork?
Känns nästan som om man bara gör 540.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp