Hur har ni monterat era k2 fujative 2005

Hejsan jag undrar hur alla har monterat sina k2 fujative eller ifall ni vet nån som har k2 fujative så kan ni väll säga hur dom har monterat dom. Stadium (skratt) har monterat mina skidor och jag ville ha 3,5 monterat men fick 3 monterat jag tycker att det ser ut som ett par slalom skidor bindningarna är så långt bak på skidan e k2 fujative så uppbyggda eller ska man typ 5,5 montera dom nån som vet ?

Jag har mitt monterat ass härligt :D provade dom igår men men jag har inte haft bakmonterat på dom än...

och om du kör offpist,pist och park så ska du ha bakmonterade.Om du bara hänger i parken så ska du ha mittmonterad.
/Litsesiö

Peace...

Det är juh en ren parkskida så jag hade lätt mittmonterat dem!

jag liknar väll mest som skidåkare som Pontus DaFalun beskriver och nu kom mamma hem med skiderna satte på mej pjäxorna 1080 foil och det kändes perfekt jag tycker inte att dom var så bakmonterade när jag väl ställde mig på dom det kändes riktigt nice faktiskt väntar bara på att snön ska komma. Tack för allt // peace

Christian du måste prova å hoppa med dom här änglarna dom är lätt å mjuka men inte för mjuka

Jag tilllägger än en gånga att du ska ha mittmonterat skönaste jag har haft iaf

Tillbaka
Topp