Hur har proffsen monterat sina bindningar?

Tja!
Nån som vet hur proffsen monterar sina bindningar på twintipsen?
Typ vart henke har montrat bindingen på sina scratch och avrt jon har monterat bindingen på sina mad_trix?

Vore kul å veta lite...

På ovansidan av skidan tror jag men är inte säker..... Kan även vara på sidan av dom... Tror Jon har dom på sidan på sin Promodell....

Dock ej undersidan...

hahaha!

ditt mongo kolla på filmerna de är med i så ser du.. skönaste inälgget på länge! :D

jag tycker det var en bra fråga. Men efter smak kommer man långt. Dock bör frammonterad från mitten inte vara att rekomendera.

god jul steve
du dyrkar ju tv
denna sak är konvex
lyssna titta ät ett kex.

Om man ska bli seriös: Jag tror proffsjibbers har mittmonterat när de jibbar, men givetvis har de en uppsjö av skidor beroende på vad de ska göra. Kör Jon o Henke i offpisten har de gissningsvis inte mittmonterat. Tänk på att du inte direkt blir en bättre jibber för att du använder precis samma utrustning som proffsen. Jag skulle inte vilja ha helt mittmonterat, det känns inte som om det passar mig.

"Eller bakochfram kanske??? Vem vet vem bryr sig????"

det är detta som gäller alla kommer att börja montera sina skidor bakochfram tills nästa säsong man har redan sett ett antal proffs göra detta borta i USA/Canada det är helt enkelt inte någon som tänker köra med överkroppen ned mot dalen nu är det ryggen ner som gäller.

Tillbaka
Topp