hur hittade du till freeride?

en polare till min polare, som egentligen inte är min polares polare berättade om freeride till min polare som berättade om freeride till mig^^.

en kille i skolan hade en tröja som det stod www.freeride.se , jag gick in på den och förstod inte så mycket:P

det låg en lap på gatan som det stod: gå in på freeride.se cool sida för extrema personer... fans det nått altenativ dom tvinga mig

satt och kollade på 2plank.se när det fanns och tyckte att de uppdaterade lite för sällan...

AKvS sa:
satt och kollade på 2plank.se när det fanns och tyckte att de uppdaterade lite för sällan...
Jasså, det var en ny metod. Du satt bara och tyckte att dom uppdaterade 2plank.se för sällan, så du blev teleporterad till freeride?

ren slump, sökte tricktips på nätet och kom till Wester's tricktips :P

Jag kommer inte ihåg blev medlem 2005 någon gång och då fattade jag inte riktigt att man kunde byta namn bara sådär utan att göra en ny freeride, så jag gjorde en ny 2006 nångång och har haft massa olika namn men nu heter jag Dannee :D !

Jag hittade sidan när jag letade nya/beg skidor och fann en annons på sidan, sedan fortsatte jag att leta vidare på sidan sedan efter drygt ett halvår vart jag medlem...

det va nån trevlig gubbe som låg och sov på gatan och mumlade freeride så jag sökte på google och vips:P

jag sökte efter www.freeride.nu och chansade på att det fanns en skidcommunity som hette så, o på den vägen va de..

Tillbaka
Topp