Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är om det där med sdkateboard verkligen stämmer. Hade själv skateat i 5 år när jag första gången provade snowboard. Och inte fan verkade det hjälpa mig.Kavasa sa:Lär dig åka skateboard först.
Eller surfa.
Det hjälper inte överhuvudtaget att kunna åka skateboard!Gurra_ski sa:Frågan är om det där med sdkateboard verkligen stämmer. Hade själv skateat i 5 år när jag första gången provade snowboard. Och inte fan verkade det hjälpa mig.Kavasa sa:Lär dig åka skateboard först.
Eller surfa.
jag står inte ens med samma fot fram på skejtboard som snowboard! hahahenning2 sa:Det hjälper inte överhuvudtaget att kunna åka skateboard!Gurra_ski sa:Frågan är om det där med sdkateboard verkligen stämmer. Hade själv skateat i 5 år när jag första gången provade snowboard. Och inte fan verkade det hjälpa mig.Kavasa sa:Lär dig åka skateboard först.
Eller surfa.
Inte jag heller! e typ bättre på att göra nollie än ollie!tittti540 sa:jag står inte ens med samma fot fram på skejtboard som snowboard! hahahenning2 sa:Det hjälper inte överhuvudtaget att kunna åka skateboard!Gurra_ski sa:Frågan är om det där med sdkateboard verkligen stämmer. Hade själv skateat i 5 år när jag första gången provade snowboard. Och inte fan verkade det hjälpa mig.
Håller faktiskt med dej lite, våga släppa på.Sajmon88 sa:Ja lärde ett par kompisar till mig nyligen..sa som de va "detta kommer göra ont i början men de e bara å bita ihop å köra på"..Sen så sa ja att de ska försöka få upp ordentligt med fart då ja anser att de är lite som att cykla..destu högre fart = mer balans och lättare lära sig svänga! så om du vågar så låt brädan glida lite snabbare och försök landa på underarmarna(?). Lycka till!
Glömde nämna att den ena killen åkte ner för svarta backen i slutet av dagen (stoltv-larsson sa:Håller faktiskt med dej lite, våga släppa på.Sajmon88 sa:Ja lärde ett par kompisar till mig nyligen..sa som de va "detta kommer göra ont i början men de e bara å bita ihop å köra på"..Sen så sa ja att de ska försöka få upp ordentligt med fart då ja anser att de är lite som att cykla..destu högre fart = mer balans och lättare lära sig svänga! så om du vågar så låt brädan glida lite snabbare och försök landa på underarmarna(?). Lycka till!
Sen tycker jag att dte är lättast om man i början tänker att du svänger med bakfoten och sedan gå över till skörande svängar.
Ärligt talat så tycker jag inte att det är så jäkla svårt att åka snowboard, iaf grunderna altså att lära sig skärande svängar osv. men det är ju helt olika när man hittar knixen.Sajmon88 sa:Glömde nämna att den ena killen åkte ner för svarta backen i slutet av dagen (stoltv-larsson sa:Håller faktiskt med dej lite, våga släppa på.Sajmon88 sa:Ja lärde ett par kompisar till mig nyligen..sa som de va "detta kommer göra ont i början men de e bara å bita ihop å köra på"..Sen så sa ja att de ska försöka få upp ordentligt med fart då ja anser att de är lite som att cykla..destu högre fart = mer balans och lättare lära sig svänga! så om du vågar så låt brädan glida lite snabbare och försök landa på underarmarna(?). Lycka till!
Sen tycker jag att dte är lättast om man i början tänker att du svänger med bakfoten och sedan gå över till skörande svängar.) medan den andre var lite för feg :D
sant, testade wakeboard i somras, kunde typ åka direkt då tekniken är samma som snowboard, så det blir mkt wake i sommar för att behålla brädkontrollen till nästa vintersimon_t sa:hade åkt både skateboard och wakeboard innan jag testade snowboard. kan säga att skateboardåkandet kanske ger lite brädkänsla som kan vara bra att ha, men det blir inte alls samma grej när man ska svänga. däremot är wakeboard och snowboard väldigt likt när det gäller själva svängandet på skär o.s.v. så om du åkt mkt wakeboard så ska de nog inte vara några prob. att hitta känslan.
Nähä?.... Det gör inte Jussi Oksanen heller...å inte min polare John heller...haha?!?!tittti540 sa:jag står inte ens med samma fot fram på skejtboard som snowboard! hahahenning2 sa:Det hjälper inte överhuvudtaget att kunna åka skateboard!Gurra_ski sa:Frågan är om det där med sdkateboard verkligen stämmer. Hade själv skateat i 5 år när jag första gången provade snowboard. Och inte fan verkade det hjälpa mig.