Hur illa är detta?

Hur illa är detta?
aha, ok. Det fanns en bild nånstans. På min webbläsare syntes den inte vilket min kommentar handlade om. Konstigt att jag inte ser någon bild.

Hur illa är detta?
Ja det där var ju inte ens något core-shot. Vill du vara lite noga så kan du ju utöver LaGraves tips droppa i lite p-tex också.

Hur illa är detta?
Jeezus, är det ingen som kan läsa här

"Senast redigerat av NeOn-iCoN (5 timmar sedan)"

Gissa vad inlägget innehöll innan det redigerades?

Hur illa är detta?
la_grave sa:
Jeezus, är det ingen som kan läsa här

"Senast redigerat av NeOn-iCoN (5 timmar sedan)"

Gissa vad inlägget innehöll innan det redigerades?
Nope, vi är alla analfabeter. Men vi gör vårt bästa för att sprida evig lycka och kärlek, speciellt till dig! :)

Hur illa är detta?
Ingen fara alls. Så länge inte smällen har gått igenom fiberlagret under belaget (dvs så att öppet trä syns och inte bara glasfibret eller metallmattan) eller har knäckt stålkanten så har det ingen betydelse överhuvudtaget. Laga med belagstång om du är noga med kosmetiken, annars är det bara att köra. Det där räknar jag inte ens som en skada. Har belaget släppt lite i botten av skadan kan det vara bra att droppa i lite långsamthärdande epoxy och sen värma till 65-70 grader ca så att det flyter in i delamineringen, men det ser inte ut att ha gjort det i ditt fall iom den ganska snälla stenkänningen.

Edit: Skär bort det belag som sticker ut också förresten. Det är störigt om det skrapar när man åker.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp