Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nån förspänningsskruv kan jag inte hitta på dessa eller någon platta för den delen.
Det ska tilläggas att den bakre bindingen går att flytta några hack till trots att indikering (klistermärke) saknas.
Indikeringen för förspänning är det viktiga. Ta skidor och bindningar till en sportshop/verkstad/skiduthyrning om det är något som är oklart när du klickar i pjäxorna. Har svårt att se att de tar betalt för att justera bindningar förutsatt att det går.Edit: Du hann före ser jag. Stort tack!!
Ser lite annorlunda ut på mina och jag hittade den äldre manualen och där är det en indikering på sidan med vita streck men gissar att jag måste invänta pjäxan för att detta ska bli korrekt.Just nu markerar den utanför de vita strecken. Men skulle den fortsatt göra detta ska jag alltså anpassa den bakre bindning tills indikeringen är innanför strecken även om det inte stämmer överens med solelength-indikeringen.