Men du borde inte få skriva i denna tråden mer!! du måste ha över 50 inlägg i bara denna tråden!.Kinkan sa:3 sett i den här tråden
jag har tråkigt, förlåt ;(TheFibretech sa:Men du borde inte få skriva i denna tråden mer!! du måste ha över 50 inlägg i bara denna tråden!.Kinkan sa:3 sett i den här tråden
Jakob lundberg heter jag och jag gillar att leka med dockorJekub sa:freddie grann heter jag, du?
Säger grabben som minst skrivit det dubbla. Ser dig fan jämt jag kollar den här tråden..TheFibretech sa:Men du borde inte få skriva i denna tråden mer!! du måste ha över 50 inlägg i bara denna tråden!.Kinkan sa:3 sett i den här tråden
Förövrigt tycker jag det är lite konstigt att du ger han en 6a för du bara sett han i den här tråden? Får Jeppe 100 av dig då eller?TheFibretech sa:6, har sett dig i denna tråd men inte så mkt annars.
Jag gillar min fisk:Drasmusericson sa:Säger grabben som minst skrivit det dubbla. Ser dig fan jämt jag kollar den här tråden..TheFibretech sa:Men du borde inte få skriva i denna tråden mer!! du måste ha över 50 inlägg i bara denna tråden!.Kinkan sa:3 sett i den här tråden
Förövrigt tycker jag det är lite konstigt att du ger han en 6a för du bara sett han i den här tråden? Får Jeppe 100 av dig då eller?TheFibretech sa:6, har sett dig i denna tråd men inte så mkt annars.
Och snälla TheFibretech, Sluta tro att du är en blandning av Hasse, Jeppenator och Jakob Wester.
Du är inte de bara för du skriver ÖVERALLT, Håller ordning och har en fisk i ditt fotoalbum.
1-0 haha.rasmusericson sa:Säger grabben som minst skrivit det dubbla. Ser dig fan jämt jag kollar den här tråden..TheFibretech sa:Men du borde inte få skriva i denna tråden mer!! du måste ha över 50 inlägg i bara denna tråden!.Kinkan sa:3 sett i den här tråden
Och snälla TheFibretech, Sluta tro att du är en blandning av Hasse, Jeppenator och Jakob Wester.
Du är inte de bara för du skriver ÖVERALLT, Håller ordning och har en fisk i ditt fotoalbum.