Hur känd är du?

Hur känd är du?
TheFibretech sa:
Kinkan sa:
3 sett i den här tråden
Men du borde inte få skriva i denna tråden mer!! du måste ha över 50 inlägg i bara denna tråden!.
Säger grabben som minst skrivit det dubbla. Ser dig fan jämt jag kollar den här tråden..

TheFibretech sa:
6, har sett dig i denna tråd men inte så mkt annars.
Förövrigt tycker jag det är lite konstigt att du ger han en 6a för du bara sett han i den här tråden? Får Jeppe 100 av dig då eller?

Och snälla TheFibretech, Sluta tro att du är en blandning av Hasse, Jeppenator och Jakob Wester.
Du är inte de bara för du skriver ÖVERALLT, Håller ordning och har en fisk i ditt fotoalbum.

Hur känd är du?
rasmusericson sa:
TheFibretech sa:
Kinkan sa:
3 sett i den här tråden
Men du borde inte få skriva i denna tråden mer!! du måste ha över 50 inlägg i bara denna tråden!.
Säger grabben som minst skrivit det dubbla. Ser dig fan jämt jag kollar den här tråden..

TheFibretech sa:
Förövrigt tycker jag det är lite konstigt att du ger han en 6a för du bara sett han i den här tråden? Får Jeppe 100 av dig då eller?

Och snälla TheFibretech, Sluta tro att du är en blandning av Hasse, Jeppenator och Jakob Wester.
Du är inte de bara för du skriver ÖVERALLT, Håller ordning och har en fisk i ditt fotoalbum.
Jag gillar min fisk:D

Hur känd är du?
rasmusericson sa:
TheFibretech sa:
Kinkan sa:
3 sett i den här tråden

TheFibretech sa:

1-0 haha.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp