alltså kinkan ;d har inte sett lasssekongo :oRillee_w sa:har sett han några ggr :P 4 :,b
Den där JORGE verkar vara rätt okänd.Alric sa:Jag är så känd att alla vet vem jag är så mycket så att dom har glömt bort mig! jag skulle mäta mig själv med JW Bush och företaget IKEA.!
hogis du får 2,3 av mig!kul "status" lek:P på gott och ont!
![]()
Nääee har du ej sett mig :ORillee_w sa:alltså kinkan ;d har inte sett lasssekongo :oRillee_w sa:har sett han några ggr :P 4 :,b
Hasse har.lasssekongo sa:Nääee har du ej sett mig :ORillee_w sa:alltså kinkan ;d har inte sett lasssekongo :oRillee_w sa:har sett han några ggr :P 4 :,b
"kinkan"kinkan sa:hur skulle ni uttala mitt account? kul när alla säger fel :P
med k som i kind eller med k som i kink?avillberg sa:"kinkan"kinkan sa:hur skulle ni uttala mitt account? kul när alla säger fel :P
nea har inte de ;b hahalasssekongo sa:Nääee har du ej sett mig :ORillee_w sa:alltså kinkan ;d har inte sett lasssekongo :oRillee_w sa:har sett han några ggr :P 4 :,b
Lika intressant som att se dig lägga ner tid och en del intresse av att bekräfta för oss att du tycker tråden allmänt suger :DH-T sa:pallapallapalllapallaaaaa. en likadan bekräftelsebehovsfylld tråd har redan funnits och det är lika ointressant som att kolla på program om bladlusens livscykel på animal planet som att veta hur "känd" man är på freeride.
K som i Kink...kinkan sa:med k som i kind eller med k som i kink?avillberg sa:"kinkan"kinkan sa:hur skulle ni uttala mitt account? kul när alla säger fel :P