Hur lång tid är det kvar för dig? :)

Kom nyss hem från Zermatt. åker tillbaka den 28:e och stannar ca 4 veckor. Vi fick en fullt godkänd start med ca 55 cm nysnö på en ok bas. Dock mycket stängt, men det vi åkte på var grymt!

vemdalen på tisdag
idre på fredag, lördag och söndag
trysil hela v. 13
ngn mer som ska dit?

St Anton den 10dec. Förhoppningsvis någon lite försäsongstrip till vallåsesn eller u-hamn innan för att stilla snösuget :)

Sticker på onsdag 26 nov till st, Anton.
Har platser kvar i bilen, hojta till om ni är sugna på en. Går mer eller mindre från Göteborg och sen ner.

Åker till st anton den 27:e blir förhoppningsvis kvar hela säsongen!! Har hört storys om puder där nere .. ROCK ON

Victors sa:
har precis vart i Kaprun och åkt skidor så mitt beroende har stillats en aning..

Kaprun v.44 i 7 dagar
Sälen över jul 7 dagar
Hemsedal i 4 dagar
ev. Stöten i 7 dagar
Livigno i 7 dagar
räknar med kanske 5 skiddagar i Vallåsen under vintern?

Totalt 37 skiddagar!
Valåsen eller Val Åsaine sóm de säger här nere öppnar imorgon!

4 dec till tandådalen i ca 5 dar. Sen är det den långa väntantill jul lovet, då blir de vemdalen ca 2,5 veckor eller 3 :D

MVH

Det är verkligen inte långt kvar. Jag åker till Bad Gastein för skidlärar kurs 1 vecka redan är imorgon och sen är Saalbach mitt. :D

Säsongen startade ju i Tisdags!

Dock verkar det bli en liten paus nu p.g.a värmebölja. Kungsholmen är så himla osäkert vad det gäller puder så här års!

åre över nyår (burr va kallt) och nån mer vecka senare i februari tror jag, sedan argentière i mars! längtar.

Den 18 december åker vi första gången för iår :) Sen nån gång efter jul och efter det bär det av till alperna på sportlovet! Därefter blir det antagligen ett par weekends i hemsedal fram till påsk då vi hoppas komma iväg till rikgsgränsen..

Drar till Hemsedal v.2 och sedan Val D´Isere v.10... Hoppas kunna hinna med något mer kul där imellan också. :D

Just nu går tiden väldigt långsamt kan jag lova...

Val d'Isère på lördag en vecka! Ska bli så nice!
Har legat och kollat på First Descent idag - man blir ju inte mindre sugen! =)

Snödjup

Tillbaka
Topp