Daniel_Karlsson Medlem 2003-08-29 Hur långt är det till Val d`Isere #1 som sagt hur långt är det till Val D? Tackar för svar! Daniel Karlsson
W Walter_Gropius Ny medlem 2003-08-29 Hur långt är det till Val d`Isere #2 inte långt om man flyger-.... då flyger man till geneve eller chambery i frankrike, från chambery är det ca 3 - 4 timmar med bil ... om man åker bil från stockholm tar det typ 2 dygn... hur långt edt är i km vetetusan,
inte långt om man flyger-.... då flyger man till geneve eller chambery i frankrike, från chambery är det ca 3 - 4 timmar med bil ... om man åker bil från stockholm tar det typ 2 dygn... hur långt edt är i km vetetusan,
Bult Ny medlem 2003-08-29 Hur långt är det till Val d`Isere #3 Enligt routeplannern på www.euroshell.se, så är det 170 mil från GBG till Val d`Isère. Hur lång tid det tar att köra beror ju på vem som kör. Bult
Enligt routeplannern på www.euroshell.se, så är det 170 mil från GBG till Val d`Isère. Hur lång tid det tar att köra beror ju på vem som kör. Bult
Tommy_S Ny medlem 2003-08-29 Hur långt är det till Val d`Isere #4 Jag brukar köra till chamonix på 21-23 timmar ungefär...och det är nog ungefär lika lång till val`d..Stockholm-chamonix= 226mil..
Jag brukar köra till chamonix på 21-23 timmar ungefär...och det är nog ungefär lika lång till val`d..Stockholm-chamonix= 226mil..
e-beth Ny medlem 2003-08-29 Hur långt är det till Val d`Isere #5 Hej! Kolla in sidan www.michelin.com gå till "driving directions". Jag tycker sidan är jättebra! Men du bör nog räkna med lite mer tidsförlust eftersom vintervädret troligtvis inte är inräknat i deras kalkyl. *klipp*klipp* från Gbg till ValD: 19h43 1774 km på ett ungefär... Kan tipsa om att det är väldigt bra att åka färja mellan Gbg-Kiel! Man vaknar utsövd & resan känns därmed inte alls speciellt lång.... (trelleborg-sasnitz kan också funka)
Hej! Kolla in sidan www.michelin.com gå till "driving directions". Jag tycker sidan är jättebra! Men du bör nog räkna med lite mer tidsförlust eftersom vintervädret troligtvis inte är inräknat i deras kalkyl. *klipp*klipp* från Gbg till ValD: 19h43 1774 km på ett ungefär... Kan tipsa om att det är väldigt bra att åka färja mellan Gbg-Kiel! Man vaknar utsövd & resan känns därmed inte alls speciellt lång.... (trelleborg-sasnitz kan också funka)
Daniel_Karlsson Medlem 2003-08-29 Hur långt är det till Val d`Isere #6 Tack för svaren... Jag glömde skriva att jag åker från Göteborg..