hur många skiddagar?

hur många skiddagar?
vänta nu.....
Edsby backen öppnade dagen efter julafton, 25 december, och stängde 5 april. Det är ungefärt ... det är cirka 4 månader. Så har jag åkt cirka 4 dagar i veckan i varje vecka förutom en då jag var i idre. så 4 x 4 = 16 . 16 x 4 = 64 . 64 - 4 = 60.
Sen i idre en vecka som jag skrev.
sen 1 dag i bolle
sen 3 dagar i järvsö.
60 + 7 + 1 +3 + typ 15 dagar för loven friluftsdagen och så.
Så cirka 85 typ :) väldigt ungefräligt räknat! :P

hur många skiddagar?
1-Zeus sa:
vänta nu.....
Edsby backen öppnade dagen efter julafton, 25 december, och stängde 5 april. Det är ungefärt ... det är cirka 4 månader. Så har jag åkt cirka 4 dagar i veckan i varje vecka förutom en då jag var i idre. så 4 x 4 = 16 . 16 x 4 = 64 . 64 - 4 = 60.
sen 1 dag i bolle
sen 3 dagar i järvsö.
haha :)

77dagar för mig

hur många skiddagar?
typ 10 hela dagar... å de e nog ändå de mesta jag har åkt på en säsong. E så jävla avundsjuk på er som åker skidor typ halva året :P

hur många skiddagar?
Jag har 116 st än så länge... jag har förhoppningsvis fem dagar till nu nästa vecka om inte gränsen är stängt pga väder.... vilket inte hade varit konstigt för gränsen är ju alltid gränsen:S

hur många skiddagar?
Uppe i 150 snart, får se om det blir något mer. Åkte puder (30 cm nysnö) för en vecka sedan kan jag väl få tillägga :)

hur många skiddagar?
1-Zeus sa:
vänta nu.....
sen 1 dag i bolle
sen 3 dagar i järvsö.
haha edsbyn, där har man ju ett hus! märkligt att man aldrig har uppmärksammat deras backe..

hur många skiddagar?
72 dagar...
Alla förutom ett tiotal kändes helt episka.
Tyvärr satte en skada stopp tidigt på säsongen men nu är man på banan igen så några till blir det under sommaren ;)

Tillbaka
Topp