hur många timmar

kommi

Medlem
hur många timmar
jag har en liten rolig fråga, hur många timmar har ni på raken med en mat paus. själv åkte jag 11 timmar idag med skolan. från 10 på morgonen till 21 på kvällen . mina knän mår inte så bra efter alla kantningar i hoppen och misslyckade 360 försök..

hur många timmar
jag tror jag hajkade innan liften öppnade från klockan 07:00 till 10:00, sen åkte jag från 10:00 till 22:00 eftersom det var kvällöppet. Sen körde jag railsen i backen till ca 23:30

07:00 - 23:30 dvs 16.5h

Senast ändrad:
hur många timmar
dom som åkte i åre på skidtestarhelgen hade möjlighet att åka 56 timmar non stop eller nått sånt.. det är crazy

jag har väl åkt typ 10 timmar som mest..

hur många timmar
Åkte skidor från Åre till Stockholm, tog 16 dagar, jag lovar altså, ingen myt här inte..

hur många timmar
kommi sa:
jag har en liten rolig fråga, hur många timmar har ni på raken med en mat paus. själv åkte jag 11 timmar idag med skolan. från 10 på morgonen till 21 på kvällen . mina knän mår inte så bra efter alla kantningar i hoppen och misslyckade 360 försök..
gissar att du går på mimer

hur många timmar
Hade för mig att denna tråd var längre.. lr det kanske finns en som är äldre?
Sjv har jag aldrig haft någon möjlighet och åka med än 6timmar :<

hur många timmar
20 minuter åkning, frukostpaus, 14minuter åkinin,g brunchpaus, 32 minuter åkning, lunchpaus, 12 minuter åkining, mellanmålspaus, 3 minuter åkining, middagspaus 17 minuter chill, kvällsmatspaus sedan tog ja frukosten på en gång innan ja la mig o sov

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp