va? 15 lågt?BigAir sa:Börjar med lite varm Choklad på morgonen, och ett glas vatten.
Under dagen kanske det blir en till två till vatten.
Middag blir det ännu mera vatten och därefter kanske en läsk.
+ dom 24L Ramlösa jag alltid har med mig!
Och Hannes: Du är 15 år så antar vekligen att du inte snackar om nå starkare drycker, isåfall är det väldigt lågt!
Vaknar man upp på morgonen och ser alptopparna resa sig mot den blå himlen ska det till en duktig baksmälla för att hålla en inomhus. Så är det med det.Hannes_745 sa:När man är ute i världen och åker skidor och snowboard, hur mycket dricker ni egentligen då? Det kan ju bara inte vara bra att dricka när man ska upp om 6 timmar igen och åka sitt års bästa puder kör. Ingenting blir positivt dagen eller dagarna efteråt.
coolt, vad heter dessa mirakeltabletter?kanske sa:Vaknar man upp på morgonen och ser alptopparna resa sig mot den blå himlen ska det till en duktig baksmälla för att hålla en inomhus. Så är det med det.Hannes_745 sa:När man är ute i världen och åker skidor och snowboard, hur mycket dricker ni egentligen då? Det kan ju bara inte vara bra att dricka när man ska upp om 6 timmar igen och åka sitt års bästa puder kör. Ingenting blir positivt dagen eller dagarna efteråt.
Sen kan jag alltid rekommendera vätske-ersättning, finns på apoteket. Två brustabletter i ett glas vatten innan man går och lägger sig så är man pigg som en lärka efter 6 timmars sömn.
får nog bli att köpa sånna till kickoffen i hemsedal!kanske sa:Fråga bara efter vätske-ersättning på apoteket, finns bara en sortKostar ca 60kr för 20 tabletter, och det är en mycket vettig investering om man planerar att "rulla hatt" på kvällarna...
Det var dom jag menade ;P orkade bara inte kolla upp var de va för några, men minns iaf att dom hade apelsinsmak...Skribble sa:tvingas du betala 3 kr per tablett betalar du för mkt. 2,30 kr / tablett är ett rimligare pris. Då talar vi resorb med apelsinsmak. 46 kr hos apotekarn för just 20 st runda. är ekonomisnaran hårt åtdragen rekommenderas sempers substitut, men då är det inte tabletter utan små påsar och pulvret i dessa är inte smaksatt, a.k.a det smakar skit.
men för all del.. täpp till näsborrarna och njut av några sparade karl den sextonde mynt.
orka dricka 100 glas istället för 50, borde bli då ganska dyrt. -.-boee sa:varannan vatten ar det basta! molk ar livet och jager ar underrhallning!
Jag antar att samme man sa att "ett par feta skidor utan radnone bindning är ju helt värdelöst"Lima-ko sa:En vis man sa till mig en gång" kan man inte åka skidor bakis så borde man f..n inte få åka skidor!" Haha!
Jag hoppas det..Hannes_745 sa:Jag pratar om iste och såna saker. fast iste är ganska onyttigt så jag dricker bara vatten eller mjölk lite då och då...
bare vent...Eevez sa:jag har den otroliga gåvan att aldrig vara bakis
så juice, öl, sprit, vin, cider, mjölk, läsk, vatten, ICE TEA, ICE TEA, ICE TEA, ICE TEA!!!!!