Hur mycket dricker ni?

Hur mycket dricker ni?
Lima-ko sa:
ekdahl sa:
ger det mycket i diskutionen att säga att jag är cool? ne eftersom dom iaf brukar kosta runt 50 kr på krogen så tyckte jag det var nämnvärt att säga att dom kostade 35 där.

men du vet, coola grabbar visar sig på styva linan!
Nej, jag sa inte att du var cool, eller det sa jag i och för sig, men jag menade det inte, jag var ironisk.

Winter Jam händer 1 gång per år, om det ens blir någon repris. Berätta då för mig vad jag har för nytta av att veta att just under den kvällen, som nu har gått förbi, kostade Corona 35 SEK istället för vanligvis 50 SEK!

Men jag tycker inte du är cool, och nu när du sa så där tycker jag du är ännu mindre cool.

Och om vi diskuterar alkohol förstår jag inte rikigt, då borde ju detta inlägg ligga under ohälsa, inte hälsa.
vad jag har hört så skulle det vara winterjam eller världscupen i sthlm i 5 år framåt..så jag menade att du kunde komma dit nästa år och köpa massa corona, till ett bra pris. om dom sponsrar världscupen då.

känner inte du ett välmående av alkohol?

Hur mycket dricker ni?
var det så du tänkte, varför sa du inte det från början då?

efter en hård dag med långa hiker och meterdjupt puder så smakar ju en kall öl rätt bra, det håller jag med om.

Hur mycket dricker ni?
ekdahl sa:
Noamaan sa:
BigAir sa:
ekdahl visar sig på styva linan.
Han fick 2 flugor i en smäll, att han är grym på att dricka corona och att han är rik som hade råd med flera efterom dom var så dyra som 35 kr.
Har inte läst ett dyft i denna tråd, så orkar inte komma in nu men annars hade jag gärna kommit in i fighten mot Hasse och Kossan!
Corona är typ den mildaste ölen som finns, inte direkt svårt att dricka..
sant, men den är god.
Grymt god, en klyfta lime i och du har sommarens (och vinterns också för den delen) godaste öl. "Kärringdricka" eller inte, gott som fan är det.

Hur mycket dricker ni?
Badabing sa:
ekdahl sa:
Noamaan sa:
Corona är typ den mildaste ölen som finns, inte direkt svårt att dricka..
sant, men den är god.
Grymt god, en klyfta lime i och du har sommarens (och vinterns också för den delen) godaste öl. "Kärringdricka" eller inte, gott som fan är det.
jo, men lime brukar man få i om man köper den i en bar. har man fått på dom ställena jag varit på iaf.

Hur mycket dricker ni?
ekdahl sa:
Badabing sa:
ekdahl sa:
sant, men den är god.
jo, men lime brukar man få i om man köper den i en bar. har man fått på dom ställena jag varit på iaf.
Yes, har aldrig heller köpt en Corona på en bar utan att få lime i. Det är kinda som helan och halvan :D

Hur mycket dricker ni?
Det viktigaste är att avsluta kvällen med en kopp kaffe. Somnar du i baren på vad det nu heter i Trysil kommer dessutom hon som äger baren ut med en gratis kopp till dig...och håller dig sällskap tills du druckit upp....helylle!

Hur mycket dricker ni?
Badabing sa:
Josslo sa:
Corona e överskattat!

Heineken e underskattat!

ta avstånd från KEO, riktigt dålig!
Eller så kör man helt enkelt båda, då det som du säger är gällande Heineken; krafigt underskattat... Heineken på flaska är grymt.
kan faktiskt hålla med lite om heineken, när jag var "mindre" så snodde jag ofta heineken av min far som ofta hade det firman vart nere i tyskland. den är god.

Hur mycket dricker ni?
Jag brukar sluta dricka när jag märker att jag lägger in samma inlägg 3 ggr irad på något internetforum!

Fred
Jeffa

Hur mycket dricker ni?
Ni vet att alkohol mjukar upp ledbanden i knän osv uppemot 4 dygn efter intagandet av alkoholen va? Sett en del som klagat på smällda korsband osv, sambandet är rätt så klart. Det har faktiskt gjort forskning på hockey eller fotbollspelare och ledbandskador och alkohol.

Inget bra mina herrar.

Hur mycket dricker ni?
Milkman88 sa:
Ni vet att alkohol mjukar upp ledbanden i knän osv uppemot 4 dygn efter intagandet av alkoholen va? Sett en del som klagat på smällda korsband osv, sambandet är rätt så klart. Det har faktiskt gjort forskning på hockey eller fotbollspelare och ledbandskador och alkohol.

Inget bra mina herrar.
sambandet mellan alkohol o ledbandsskador är nog att man trillar mer och går jävligt illa när man har fått i sig en kraftig mängd alkohol.. därav ledbands skadorna..

Hur mycket dricker ni?
HitMes iPisten No 1

"Där den unge jibbskidåkaren avmålas i det vackra alplandskapet praktiserandes en 900 mute air under samtidigt muntert inmundigande av lokalt bryggd rusdryck."

Jibbarn Noa, jibbarn Noa
gör en hedersgrabb
i snurrarna de raska
han rycker fram en flaska
dricker vin ja, dricker vin,
måntro att han var snabb.

HWC HitMe

Hur mycket dricker ni?
alwaysCrash sa:
Milkman88 sa:

Inget bra mina herrar.
sambandet mellan alkohol o ledbandsskador är nog att man trillar mer och går jävligt illa när man har fått i sig en kraftig mängd alkohol.. därav ledbands skadorna..
Är du allvarlig? Detta är vetenskapligt bevisat. Om du sedan vill skita i det är ju en annan femma :)

Hur mycket dricker ni?
fråga pelle_jons hur mkt han drack igår. han var fan tankad när han kom till skolan idag. hela magen vändes även ut och in.

Hur mycket dricker ni?
Jally sa:
vadå hur mycke? hur mycke procent man har drucke eller hur mycke man behöver för en lyckad kväll?
Ja för det var ju lönt att dra upp en 1,5 månad gammal tråd för att fråga vad den handlar om.. Du verkar ju i alla fall veta hur man söker...

Hur mycket dricker ni?
Skidåkning och öl är som ler och långhalm.. så är det bara!
Förra säsongen var jag mer eller mindra bakfull nästan varje åkdag, åkte som en gud.

Hur mycket dricker ni?
blizzy sa:
Jally sa:
vadå hur mycke? hur mycke procent man har drucke eller hur mycke man behöver för en lyckad kväll?
Ja för det var ju lönt att dra upp en 1,5 månad gammal tråd för att fråga vad den handlar om.. Du verkar ju i alla fall veta hur man söker...
oj ja visste inte att den va gammal, jag gick in på en persons användare och kollade vad han hade skrivit i för forum

Hur mycket dricker ni?
Laddar upp på morgonen med en fin snaps/gomorgon djuce;D och så tar jag obo´y i en termo:D

Hur mycket dricker ni?
Vänner....det handlar ju om balans. Snöar det och de vankas puderåkning, ja då tar man inte fram stora plånboken och tömmer baren. Om det däremot är rullgrus i pisten och sex grader varmt, ja då passar det ju alldeles utmärkt att köra all-in!
Lite så man tänker som student här i Lund... Det finns inga pister att åka i och är alltid minst sex grader varmt... så ...

Hur mycket dricker ni?
Jaay-Bone sa:
Vänner....det handlar ju om balans. Snöar det och de vankas puderåkning, ja då tar man inte fram stora plånboken och tömmer baren. Om det däremot är rullgrus i pisten och sex grader varmt, ja då passar det ju alldeles utmärkt att köra all-in!
Lite så man tänker som student här i Lund... Det finns inga pister att åka i och är alltid minst sex grader varmt... så ...
HAHAHA... så jävla sköön.. lyckat håller med på alla dess punkter.. låt de bli PLUS !

Hur mycket dricker ni?
börjar givetvis dagen me o´boy...
till lunch blir det offta en cola...men ska försöka ändra det till mjölk...det är godare...men finns inte överallt...
sen afterski blir det en öl eller två
på kvällen...dricka till middan...typ juice...
sen en, eller två gånger i veckan festar man till det å då blir det ju lite drinkar...någon öl...men givetvis bara om all puder redan är uppåkt och man säkert vet att det inte ska snöa dan efter:P

Tillbaka
Topp