Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
10 dagar på en vecka ojojojjibbmuffe sa:oj ni all har åkt mycket! jag har åket en vecka i alperna 7 dagar, 4 i hamra, 9 i vemdalen, så jag har alltså åkt 20 dagar men det blir 10 till nästa vecka.
dude, när börjar du o räkna egentligen ? :SOakLee sa:mjaa man är väll proffsigVEhrling sa:Hur fan har du hunnit med 30dagarOakLee sa:
ja hinner fan inte så mycket på hela året.nee men åre öppnade den 28:e oktober.. har otroligt få skiddgr mot va ja hade förra året vid den här tidpunkten förra året hade ja 97 skiddgr så vi får se om de går att slå, tror tyvärr inte de.. =/
hahhahahahaha, fatta råägd du blev gustav!!!ALXX sa:10 dagar på en vecka ojojojjibbmuffe sa:oj ni all har åkt mycket! jag har åket en vecka i alperna 7 dagar, 4 i hamra, 9 i vemdalen, så jag har alltså åkt 20 dagar men det blir 10 till nästa vecka.
Hur ser det ut i dundret nu? hopp,rails, offpist ...ellet sa:hmm... typ 2 i kåbdalis, 2 i dundret, 1 i måttsund och 1 i storklinten, jag har även dragit några handrails å byggt hopp m.m så de blir nog en 6 skiddagar som jag har åkt lift upp men om mna räknar med när man har byggt egna hopp å railat så blire säkert en 15-20 :P