hur mycket har du åkt i vinter?

lätt 30dagar i åre, 8dagar i swiss, sen i om man räknar med i höst så. 3dagar zürich 2dagar sanfransico, 4dagar sthlm winterjam..

17 dagar!.. GKs halva barnbacken var skönare än man trodde.. vi satte upp alla deras nya boxar, körde stenhårt

PS, då har jag bara räknat med dom när ja har åkt lift upp.. har ju kört vid ishallen en hel del också
DS

Senast ändrad:
OakLee sa:
VEhrling sa:
OakLee sa:
Hur fan har du hunnit med 30dagar
ja hinner fan inte så mycket på hela året.
mjaa man är väll proffsig ;) nee men åre öppnade den 28:e oktober.. har otroligt få skiddgr mot va ja hade förra året vid den här tidpunkten förra året hade ja 97 skiddgr så vi får se om de går att slå, tror tyvärr inte de.. =/
dude, när börjar du o räkna egentligen ? :S

kåbdalis 4 gånger, sen har jag testat två handrails, "en per dag". och så har jag byggt hopp på olika ställen.. så jag har kanske åkt och hoppat 5 dagar. sammanlagt 11 :P

28 dagar.

Zermatt 8 dgr
Sälen 4 dgr
Vemdalen 3 dgr
Åre 3 dgr
Kungsberget 3 dgr
Åre 7 dgr

Senast ändrad:
hmm... typ 2 i kåbdalis, 2 i dundret, 1 i måttsund och 1 i storklinten, jag har även dragit några handrails å byggt hopp m.m så de blir nog en 6 skiddagar som jag har åkt lift upp men om mna räknar med när man har byggt egna hopp å railat så blire säkert en 15-20 :P

Inte en endaste jävla dag, verkar ju keff överlag i hela Europa. Kanske drar ut och windsurfar imorrn, säger väl det mesta...

ellet sa:
hmm... typ 2 i kåbdalis, 2 i dundret, 1 i måttsund och 1 i storklinten, jag har även dragit några handrails å byggt hopp m.m så de blir nog en 6 skiddagar som jag har åkt lift upp men om mna räknar med när man har byggt egna hopp å railat så blire säkert en 15-20 :P
Hur ser det ut i dundret nu? hopp,rails, offpist ...

Senast ändrad:
5dagar i vemdalen...:) å en massa hemma på gården höhö. fan va kasst om man jämför med alla andra år egentligen:(

Som boende i Gbg så är mina 8 dagar hittils en riktigt bra öppning på säsongen utan att säsonga. Kan addera ytterligare 3 dagar i helgen men jag vet inte om de kommer räknas eftersom de ska ske i Branäs och på konstsnö. Det viktigaste är inte kvantiten utan kvaliten hellre ett bra åk i puder än 10 åk i sälen. Kan meddela att toppturen på Harahorn bortanför Hemsedal i lördagens solsken kan räknas till första kategorin.

Sweet

Jag har hunnit med 4 helgresor fördelade så här:

3 dagar premiär + 3 dagar skidtest i Tandådalen
3 dagar skidtest Åre
1 dag jävligt fin pistbränning i Stöten
1 dag is i Trysil
1 dag i Tandådalen

Totalt 12 skiddagar hittills i år alltså och nytt jobb som inte medger några längre ledigheter. Hmm... det blir tungt att komma upp i skamgränsen 50 åkdagar.

5 gånger till ruka = 18 skiddagar
1 gång tilll levi = 3 skiddagar
1 gång till pyhä = 1 skiddag
8 gånger hemma i backen
totalt 30 skiddagar.

Snödjup

Tillbaka
Topp