Hur Pass Spänd Pjäxa?

Hur Pass Spänd Pjäxa?
så hårt att man får blodstopp och de domnar sådär skönt, sen knäpper man upp dom i liften:D

najs

Hur Pass Spänd Pjäxa?
Mitt problem med beninnorna brukar dyka upp i samband med bakvikt i landningarna. Ett bra tips för att avlasta är att sticka ner gamla fotbollsbenskydd eller alternativt fixa dyra professionella stöd för baksidan.
Kanske nån som känner igen problemet/lösningen och kan förklara bättr, eller tom. vet var mana kan fixa stöd/skydd.
Problem med benhinnan har väl inte enbart att göra med hur hårt man spänner.. iaf. inte för mina gamla gubb-benhinnor :)
Men nu efter 30 så åker jag mest skidor PÅ snön - inte i luften ;) överlåter det till er yngre.
MVH / Twintip-Morfar

Senast ändrad:
Hur Pass Spänd Pjäxa?
jeppenator sa:
så hårt jag orkar.. men endå glappar de utav helvete.. ska fixa nya bättre snart

nån som har en jibbpjäxa i storlek 45 å sälja? helst under 1500:-
De är inte så vidare bra att köpa andras pjuxx,. för om dom har "Gått in" de pjuxen så kan de bli grymt obekvämt för dej om han/hon har en annan fotform som man vanligt vis brukar ha .. bara rååd....

Hur Pass Spänd Pjäxa?
Sägs väl att man ska spänna pjäxorna så mkt att du vill spänna upp dom i liften igen, men att dom inte ska göra ont.

Hur Pass Spänd Pjäxa?
jag brukar spänna de så hårt jag kan, det gör ont, visst men det blir bättre känsla och då finns det någe posetivt med att komma ner till liften så man kan knäppa upp de igen =)

Hur Pass Spänd Pjäxa?
spänner mina lagom (ska prova att spänna det översta bandet mer)..har också problem med benhinnorna hela tiden:(
jag har hört att de skulle hjälpa att raka benen för att inflammationen påverkas av hårsäckarna eller ngt.
någon som vet nåt om det eller har ett annat bra tips att ge för att slippa denna ständiga värk? (ursäkta att jag viker undan lite från ämnet)

Hur Pass Spänd Pjäxa?
Har mina foil ganska löst, har en formgjuten innersko och perfect fit så det glappar ingenting även om man knappt drar åt(mycket viktigt att köpa rätt storlek på pjäxan från början)
Strappen dras åt ganska tight
Det jag gillar med foilen är att de är så jävla mjuka, känns som att åka snowboard

Hur Pass Spänd Pjäxa?
tidigare hade jag ett par stenhårda pjäxor som man fick ont av efter några timmar. Nu går det åka hur länge som helst, så att ha rätt material gör det mycket roligare

Hur Pass Spänd Pjäxa?
ganska löst om jag har tjocksockar under, annars fett hårt

Tillbaka
Topp