Hur tror ni alla jibbare kommer se ut nästa säsong

alla kommer i pungisar eller underställsbyxor, och skinar överkroppen för att jobba på brännan.
Även vid 35- och stark snöstorm

Jag vet att jag kommer skriva CLEANT i pannan på mig själv, sen kläderna spelar ingen roll eftersom att jag kommer ha bandana, så att jag blir så gangsta som möjligt

Utan eller med stavar? jag kommer köra med EN stav. BOYAKA

Peez aut bruthazz

Hoppas att kidsen lär sig matcha färger. Råder lite nu "fulast vinner". Gansta stilen är clean om man inte är i min ålder. Håller helt med Jon O med att de ska bli lite mindre storlekar. Dock inte så mycket att attityden försvinner. Folk som åker utan stavar ser ut som femåringar som precis har lärt sig åka. I parken kommer det nog bli fler som kör utan, då de sällan behövs. Det är också enda stället som det ser okej utan.

Som vanligt, fula. Skidvärlden motsvarighet till fjortisar. Rymd inspirerat tema kan bli aktuellt, med stora spegelglas.

Det kommer inte finnas jibbers/newschool åkare nästa säsong.

Alla kommer avlida i försök till dubbelvolter.

jag tror inte jibbers stilen kommer ändras nåt....

jo att jibbers komer att köra utan stavar.(det ser fullt ut)

ÅÅÅ hoppas det inte kommer en helt ny stil.. då måste ja juh köpa nya kläder igen

hehe köpte på rea igår :P

Senast ändrad:
Har ju blivit endel ghetto, bling och baggy på sistone men tror det kommer gå mot ett lyxigare, cleanare och mer kvalitet/prylmedvetet håll. Åkare kommer ha lagom stora kläder, lite större än normalt givetvis men ändå okey. Hoppas att folk lär sig att färgmatcha bättre, och verkligen funderar över om dom där jättecoola täckisarna matchar min coola jacka eller om det blir knas.

Smalare och lätta stavar kommer öka i användning, shortpoles kan ta sig i häcken. Antingen kommer det köras tunna carbonstabar eller inga alls. Bandet plockas ut igen och ligger förhoppningsvis ovanpå hjälmen som normalt folk har. Bandanan byts ut mot något praktiskt plagg som har funktion.

jag tror på ennu featar kläder, fetare t shirt som hänger ut, kortare stavar.
.tröjja/jacka med thirt utan på. Åsså nån dag kanske tigtha braller.
Bandanan på oftare, Åsså mycke färglada kläder, och bra matchning

Senast ändrad:
hoppas det blir att ni åker i tighta läderjacka med pälskrage och slips med ett par tighta läderbyxor även en cowoyhatt med playboykaninöron utanpå

askorta stavar, typ 50 cm, tajta bralllz och en jacka i 8XL/4XL tror jag e det som jibberz kommer ha på sig....

Senast ändrad:
jeans, jeans och jeans

att åka utan hjälm kommer bll vanligare, om skidåkningen apar efter snöbrädarna

nopoles kommer bara vara "sooou last season..."

Senast ändrad:
jag tror nog på tajta byxer av nå slag och stor jacka men ja är ju ingen mode expert. kanske borde fråga jibbsisters

tajta brallor o kavaj, alternativt skinnjacka

eftersom så många "inspireras" av musikstiler som "hip-hop" (stora kläder, bling etc.) och "rock" (tightare byxor, ibland jeans etc.) så kommer nästa stora trend även denna gång präglas av två stilar, delade på två olika sidor. som båda två hatar (gärna med en 8a istället för "at", läs: h8ar) på varandra. på ena sidan finner vi countryn i centrum, på den andra gospel.

vi kommer få se två sidor av de så kallade "jibbarna", där den ena sidan går åt mer cowboy-hållet. lokalt inspirerade av den svenska gruppen rednecks. spetsiga pjäxor kommer bli ett måste, allt för att få den där lucky luke-looken vi alla kommer gå och dregla över. och hjälmen kommer snabbt att skrotas för att bytas ut mot en helt rätt cowboy-hatt. gärna med ett mönstrat foder för att ge ett lyxigare helhetsintryck på after-skin när hatten så elegant glider av för att förföra det motsatta könet. för att sticka ut kommer även de riktigt modemedvetna fästa så kallade sporrar på pjäxorna, och om de har ett elegant mönster graverat kommer det sitta som indianen i kanoten! denna stil kommer att ersätta "gangster-stilen" då även countryn symboliseras av pistoler, även om det rör sig om mindre penisförlängande eldvapen.

på den andra sidan, den gospel-inspirerade sidan, kommer "jibbarna" röra sig i grupp. alla med matchande dräkter. dräkterna kommer vara stora för att dölja eventuella skönhetsfel som stora mörka kvinnar ofta lider av inom gospelkulturen. färger som blått, rött och svart kommer dominera, med inslag av vitt. dessa gospel-inspirerade "jibbare" kommer ofta att ha en ledare som genom tecken visar hur de skall utföra diverse trix i backen. helt enkelt så kommer mkt att luta åt detta håll: http://www.american.edu/ocl/ma/images/ChoirComposite.jpg

så nu vet ni! det är bara att ta er till närmsta affär för att inhandla allt det senaste inom "jibbarmode"!

//eder mode-guru HÅ-TE

Senast ändrad:
HAHA H-T har gjort de igen! underbar läsning

Stepup sa:
tajta brallor o kavaj, alternativt skinnjacka
detta är soo last year..
2hhzmo3.jpg

Senast ändrad:
felix sa:
Har ju blivit endel ghetto, bling och baggy på sistone men tror det kommer gå mot ett lyxigare, cleanare och mer kvalitet/prylmedvetet håll. Åkare kommer ha lagom stora kläder, lite större än normalt givetvis men ändå okey. Hoppas att folk lär sig att färgmatcha bättre, och verkligen funderar över om dom där jättecoola täckisarna matchar min coola jacka eller om det blir knas.

Smalare och lätta stavar kommer öka i användning, shortpoles kan ta sig i häcken. Antingen kommer det köras tunna carbonstabar eller inga alls. Bandet plockas ut igen och ligger förhoppningsvis ovanpå hjälmen som normalt folk har. Bandanan byts ut mot något praktiskt plagg som har funktion.
De precis så jag hoppas att de blir! Go biggis

titti540 sa:
jag tror nog på tajta byxer av nå slag och stor jacka men ja är ju ingen mode expert. kanske borde fråga jibbsisters
HAHAHAHAHA!fråga jibbsisters HahahahAHaahHAhaHaha

Tror på barbara, då kan man göra fler grabs..;O

Låt mig leka modeguru nu..
2stilar tror jag på.

Den ena kör fortfarande på baggy (årets?)
medans andra kör på tightare täckbyxor och stor jacka.

Jag förstår inte varför man har en t-shirt som sticker ut :SS jag har det själv och tycker det ÄR snyggt men jag fattar fan inte varför

pooontus sa:
Jag förstår inte varför man har en t-shirt som sticker ut :SS jag har det själv och tycker det ÄR snyggt men jag fattar fan inte varför
orka , vet inte hur bra ni har koll på snowboard sportens kläd utveckling men, dom var iaf före skidåkare med stora kläder och och lång t-shirt, nu kör många brädproffs i relativt tigtha byxor, och ni ser ju själva vad folk skriver som kommer vara ''inne'' nästa år. SKA VI FORTSÄTTA KOPIERA SNOWBOARDÅKARNA?, det tycker jag inte. Låt dom ha deras stil och se till att skaffa en stil som kan kopplas direkt till skidåkning ist.

nleek sa:
pooontus sa:
orka , vet inte hur bra ni har koll på snowboard sportens kläd utveckling men, dom var iaf före skidåkare med stora kläder och och lång t-shirt, nu kör många brädproffs i relativt tigtha byxor, och ni ser ju själva vad folk skriver som kommer vara ''inne'' nästa år. SKA VI FORTSÄTTA KOPIERA SNOWBOARDÅKARNA?, det tycker jag inte. Låt dom ha deras stil och se till att skaffa en stil som kan kopplas direkt till skidåkning ist.
ge mej ett förslag på en stil som nån annan inte redan haft?

Tillbaka
Topp