Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
L0L!!!Frandy_Randon sa:förkyld?ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:vadå "HOST HOST"?jibbern sa:(host)MR.anti gangsta style.(host)
Hahaha, den var bäst i tråden!hollibob sa:Alla borde köra på Harry Potter-stilen med långa rockar och halsdukar ;D
LOL? cs bög? han kanske bara hade fått skit i halsen?rillztaaah sa:L0L!!!Frandy_Randon sa:förkyld?ENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:vadå "HOST HOST"?
Nä ja har gåt ner i vikt, men blivigt längreadamR sa:Jag tror att de flesta har gått upp något i vikt, blivit lite längre ?![]()
Kör på det du tycker äe snyggt?Gurrah sa:ÅÅÅ hoppas det inte kommer en helt ny stil.. då måste ja juh köpa nya kläder igen
hehe köpte på rea igår :P
LOL skönast!!snortpowder sa:Som vanligt, fula. Skidvärlden motsvarighet till fjortisar. Rymd inspirerat tema kan bli aktuellt, med stora spegelglas.
Klänningar med tights?rillz sa:askorta stavar, typ 50 cm, tajta bralllz och en jacka i 8XL tror jag e det som jibberz kommer ha på sig....
detta är soo last year..Stepup sa:tajta brallor o kavaj, alternativt skinnjacka
exakt, på pricken!Ringstad sa:Klänningar med tights?rillz sa:askorta stavar, typ 50 cm, tajta bralllz och en jacka i 8XL tror jag e det som jibberz kommer ha på sig....
De precis så jag hoppas att de blir! Go biggisfelix sa:Har ju blivit endel ghetto, bling och baggy på sistone men tror det kommer gå mot ett lyxigare, cleanare och mer kvalitet/prylmedvetet håll. Åkare kommer ha lagom stora kläder, lite större än normalt givetvis men ändå okey. Hoppas att folk lär sig att färgmatcha bättre, och verkligen funderar över om dom där jättecoola täckisarna matchar min coola jacka eller om det blir knas.
Smalare och lätta stavar kommer öka i användning, shortpoles kan ta sig i häcken. Antingen kommer det köras tunna carbonstabar eller inga alls. Bandet plockas ut igen och ligger förhoppningsvis ovanpå hjälmen som normalt folk har. Bandanan byts ut mot något praktiskt plagg som har funktion.
HAHAHAHAHA!fråga jibbsisters HahahahAHaahHAhaHahatitti540 sa:jag tror nog på tajta byxer av nå slag och stor jacka men ja är ju ingen mode expert. kanske borde fråga jibbsisters
Hahahapooontus sa:Jag förstår inte varför man har en t-shirt som sticker ut :SS jag har det själv och tycker det ÄR snyggt men jag fattar fan inte varför
orka , vet inte hur bra ni har koll på snowboard sportens kläd utveckling men, dom var iaf före skidåkare med stora kläder och och lång t-shirt, nu kör många brädproffs i relativt tigtha byxor, och ni ser ju själva vad folk skriver som kommer vara ''inne'' nästa år. SKA VI FORTSÄTTA KOPIERA SNOWBOARDÅKARNA?, det tycker jag inte. Låt dom ha deras stil och se till att skaffa en stil som kan kopplas direkt till skidåkning ist.pooontus sa:Jag förstår inte varför man har en t-shirt som sticker ut :SS jag har det själv och tycker det ÄR snyggt men jag fattar fan inte varför
ge mej ett förslag på en stil som nån annan inte redan haft?nleek sa:orka , vet inte hur bra ni har koll på snowboard sportens kläd utveckling men, dom var iaf före skidåkare med stora kläder och och lång t-shirt, nu kör många brädproffs i relativt tigtha byxor, och ni ser ju själva vad folk skriver som kommer vara ''inne'' nästa år. SKA VI FORTSÄTTA KOPIERA SNOWBOARDÅKARNA?, det tycker jag inte. Låt dom ha deras stil och se till att skaffa en stil som kan kopplas direkt till skidåkning ist.pooontus sa:Jag förstår inte varför man har en t-shirt som sticker ut :SS jag har det själv och tycker det ÄR snyggt men jag fattar fan inte varför