hur vet jag är dessa anon bra til hjälm?

hahahaha.... "vilken hjälm passar dom här tilL".. fattar mig inte på den frågan, köp en hjälm som sitter bra på ditt huve och ett par googles du tycker är nice, svårare än så kan det inte vara?

PeJi sa:
hahahaha.... "vilken hjälm passar dom här tilL".. fattar mig inte på den frågan, köp en hjälm som sitter bra på ditt huve och ett par googles du tycker är nice, svårare än så kan det inte vara?
Du har tydligen inte hört talas om fenomenet "turistglipa", det vill man undvika till varje pris.

I och med att Anon och Burton har något slags samarbete (?)(red, anon, analog m.m.) så borde de göra grejer som passar tillsammans. Har hört att det är så med vissa grejer i alla fall. Hade en red hifi hjälm innan där man kunde sätta fast en tyg grej där fram på hjälmen som täckte där glipan ev. blir.

Edit: haha, v-larsson hann visst före mig..

Senast ändrad:
v-larsson sa:
Anon och burton grejer passar ihop. Det är i grunden samma märke eller hur man ska säga.
nja, burton äger anon. Har dock aldrig hört om burton hjälmar? Kanske R.e.d du syftar på? Också ett Burton ägt märke.

Stepup sa:
v-larsson sa:
Anon och burton grejer passar ihop. Det är i grunden samma märke eller hur man ska säga.
nja, burton äger anon. Har dock aldrig hört om burton hjälmar? Kanske R.e.d du syftar på? Också ett Burton ägt märke.
Ne, han menade lasse-majas hjälmar. Självklart menade han RED och alla innan dig har inte haft några problem att lista ut detta ;)

Tillbaka
Topp