hur vet jag är dessa anon bra til hjälm?
är det nån som testat hawkey från anon. Är den stor? kan jag ha den til hjälm från Burton? hittade den på https://www.eddyemery.com/item?brand=29&id=42293 men jag e osäker på storlk til hjälm

Du har tydligen inte hört talas om fenomenet "turistglipa", det vill man undvika till varje pris.PeJi sa:hahahaha.... "vilken hjälm passar dom här tilL".. fattar mig inte på den frågan, köp en hjälm som sitter bra på ditt huve och ett par googles du tycker är nice, svårare än så kan det inte vara?
nja, burton äger anon. Har dock aldrig hört om burton hjälmar? Kanske R.e.d du syftar på? Också ett Burton ägt märke.v-larsson sa:Anon och burton grejer passar ihop. Det är i grunden samma märke eller hur man ska säga.
Ne, han menade lasse-majas hjälmar. Självklart menade han RED och alla innan dig har inte haft några problem att lista ut dettaStepup sa:nja, burton äger anon. Har dock aldrig hört om burton hjälmar? Kanske R.e.d du syftar på? Också ett Burton ägt märke.v-larsson sa:Anon och burton grejer passar ihop. Det är i grunden samma märke eller hur man ska säga.
borde vara det han syftar på, har faktiskt aldrig sett en burton hjälm:SStepup sa:nja, burton äger anon. Har dock aldrig hört om burton hjälmar? Kanske R.e.d du syftar på? Också ett Burton ägt märke.v-larsson sa:Anon och burton grejer passar ihop. Det är i grunden samma märke eller hur man ska säga.