Hur vidrig är Tanner Hall?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jay-deuce

Aktiv medlem
Jag läste på freeride att Tanner Hall skadat hälen.....så jag föreslår att vi alla drar fram ballongerna, tårtorna och firar att den vidrigaste personen inom dagens skidåkning är borta resten av säsongen!

Läs bara denna intervju efter X-games då Tanner (med ALL rätt) förlorade guldet till Charles Gagnier. Tvivlar på att JOn, som blivit blåst på guldet ca 5 ggr, håller på att tjaffsar på detta sätt.

http://expn.go.com/expn/story?pageName=050130_tanner_rant

Funderar på att starta en officell "Hall is Gay"-club, bränna ner Armada fabriken och skicka brevbomber till Oakley. Någon som är sugen på att vara med?

På vilket sätt är han gay lyssnar han mycket på schlager lr du kanske menar att han är glad hela tiden?

om d är nån som är vidrig här så är d du.. du är nog bra avundsjuk.... har inge mer å säga :(

Jag håller med om att han kan verka "vidrig" i olika fall, men den här intervjun bevisar ju bara motsatsen!

intervjun vad d ju inget fel på.. verkar som det er en riktigt sympatisk kille... sen att vissa domare värkar gilla tanner en del ska väll inte han få sota för.. jag tycker du ar fel.. fel fel fel

Lite underligt av dig att gå ut och säga att han är vidrig och gay, känner du eller har du spenderat någon längre tid i hans sällskap ? vet du hur han är som person ?

Ja tycker att det "vidrigaste" i den intervjun var att dom stava fel på Jon Olsson. Han va ju fan inte vidrig.

Pucko..

De som inte känner Tanner borde inte dissa honom, visst har han åsikter om saker och ting men vore det inte
för honom så skulle sporten inte vara där den är idag....

förstår inte riktigt vad du syftar på måsste jag säga. Han verkar ju helt ok...

hur vidrig är tanner i jämförelse med dej kanske tråden skulle heta? du är vidrigare tro ja!

Jay-Deuce >> Jag tror inte du förstår vad han säjer på intervjun. Vad va de han sa som var så dåligt då?

hmmm.. det där med att han stompade sin 1080... han hade båda händerna i backen om jag inte missminner mig.. men tävlingar där det finns domare är aldrig rättvisa

ja håller me jon o alla andra i detta inlägget.man kan ju fan inte säga att han e vidrig när man har läst EN intervjuv av honom.´förestan så kan jag inte hitta något stort fel i intervjun han gjorde förutom då d som Fluffsurfarn sa.de e tanner hall simon dumont jon olsson och några till som driver sporten och utan dom skulle den inte vara något alls.jäkligt bra åkt av alla tre men jag är inte domare så :S

Tanners gayklubb..? jävla retard,du kanske bordelyssna på alla som dissatdig tillbaka för sitt ytterst jävla korkadeinlägg? asshole!

Varför får man inte ha åsikter om personer man inte träffat???? Så ni menar att jag inte kan tycka att Stalin e en psykopat, bara för att jag inte har träffat honom???

Lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

s

de

n
!

Hmm jag kan väl inte påstå att tanner är vidrig, men låt oss säga att han är"för mycket". Eller lååt oss säga som en mkt god vän till mig sa, av Tanner blir du tvångsmatad, men Jon ger dig det du vill ha".
Att Tanner lyckas att klanka ner på domarna i X-games är bara löjligt iom att de tidigare har avgudat hans aggresiva stil istället för jons flow.

Men missuppfatta mig inte nu, tanner äe en av de stora ikonerna inom sporten och han för sporten framåt på ett visst sätt. Men frågan är om det inte kan bli lite för mktom man blandar ingredienserna tanner, droger, silver i xgames, samt lite vevande med döskallehanskarna? Jo det blir de!

det so mgör att jag känner vissa ogina känslor mot lille Tanner är att han hävdade att Bode Milelr var överbetald och att vem som helst kan köra störlopp. det skojsiga är att Daron Rahlves erbjöd lille Tanner att prova men han backade tydligen ur....har svårt att se att lille Tanner klarar så mkt mer än att studsa runt i parken......

Alltså.. jag har ingen vidare aning om hur Tnner är som person förutom de intetsägande segmeneten man ser honom i diverse skidfilmer som inte beskriver hur han är som person, utan hur skön jibb stil han har. Och efter att ha läst denna intervju måste jag säga att han verkar som vilken annan person som helst. inte vidrig på ngt sätt.

Folk vågar inte säga vad dom egenteligen tycker. dom är ju skidåkare...
håller med på nått sätt

Håller med faktist av det jag vet om honom, och det är filmerna jag sett. Filmerna kan dock ge en missvisande bild, då han för mig ser ut som en vanlig hip-hop-tönt. Vad han är i verkligheten vet jag dock inte.

Förstår inte vad du riktigt menar , men jag har också svårt för Hall , har aldrig riktigt gillat honom, i de filmer jag har sett mm. Men det är som Jon sa : "Känner man han inte ska man inte dissa honom".

Såg honom i Pop Yer Bottlez. Filmen hade lite föööör mycket ghetto-style, vilket gjorde att även Tanner sjönk lite iom det. Men att han skulle vara gay har jag svårt att tro. extreme-ghetto-style-2k5 är inte riktigt min stil. Men Tanner tillför ju sporten något, trots att han enligt din mening kanske inte gör det. Vad gör du själv för sporten? Har du inspirerat många kids att börja köra rails istället för portar?

Synd att hade skadat sig, men det var ju förra säsongen. Nu ere nya ghetto tag som gäller, så på med baggy-pantsen och ut och raila sönder era Armada lagg. Det är det som Tanner vill (tror jag)

jag tror att han är ungefär 76% vidrig...

varför skicka hot brev och bränna ner fabriker? vad är meningen med det?

sluta klaga och ut å åk :) när snön kommer dvs.

Tycker att Tanner borde ha kommit trea och JO tvåa men men...

Nu låser jag tråden. Den har spårat ur för länge sedan.
Notera att även om ett svar har en ironisk tendens betyder det inte att man får bryta mot forumreglerna (i detta fall personangrepp).

Kommentarer lämnas till min Freeride-mejl eller gästbok.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp