Hur?

Hur?
Billigaste är väl egentligen att gå och lifta. Det kostar ju inte dig ett skit.
Eller tar du tåget. Det kostar lite mer, men du får med dig dina prylar utan att en galen tysk säljer dom till en annan galen tysk.
Flyg, tja, det går väl det med, men lasten är ju begränsad. Och ganska halvdyrt.

Min mamma tyckte att jag skulle cykla ner, men det tyckte jag inte alls. Men billigt är det. Fast det ser nog lite dumt ut med skidor på cykeln.

Bil funkar oxå. Fyll en bil med polare så kostar det inte så mkt.

Båt tror jag inte redigt på.

Hur?
beroende lite på när ni ska ner så kan ni åka på restplatser med typ Sportresor eller lionalpin. kliv på bussen i sverige och vakna i st anton , mycket bättre än att åka tåg med byten. byten med skidutrustning är ingen hit. men som sagt vra, buss ner är en höjdare, den metoden praktiserade jag o mina vänner hela förra säsongen fram o tillbaka några gånger.

Hur?
Du skriver ju faktiskt inte vart ifran du skall, i det fall att du aker fran Island, Grönland eller Sibirien, vänta till vintern kommer o sätt pa dig skrillor o skrilla ner. Fran Australien är det ett bra tips att haka pa ett kangru tag, de e billiga. I afrika finns det kamel tag och fran mongoliet gar det runt turer i Djingis kaahns spar för ca 50 €.

Men du, nu har jag utgatt fran att du skall fran södra sverige till St Anton, www.nachtzugreisen.de tror jag adressen är, där kan du skaffa tagbiljetter för 29 € fran Köpenhamn till München, o sen fran münchen till Stanton är det kanske ytterligare 40 €. Fördelen är att du kan ta med dig mkt packning, nackdelen är att det tar lang tid.

Annars kan du kolla in MAERSK, som flyger KPH till München, 50€ ungefär.

Ha det trevligt i Anton, det ligger 10 cm snö där nu sedan i helgen =)

/ Christian

Snödjup

Tillbaka
Topp