Hur?

• Trådstartare Trådstartare GNU
  • Start datum Start datum

GNU

Aktiv medlem
Hur?
Hur tråkigt kan man ha på jobbet utan att få nog? Och när man fått nog, hur mycket kostar en biljett härifrån?

Hur?
Måttet av tråkighet har en enkel formel och kan mätas i antal inlägg/svar på Forumet.
Normalt sett brukar ju OS lyfta upp jobbdagen då man måste få gå ifrån och kolla curlingen osv. Annars är det ju bara rökarna som får gå ifrån. Men de två senaste vinter-os har ju haft en katastrofal tidsplanering. Nu är det ju bara de som har nattskiftet som har någon nytta av OS!!! Ser fram emot Turin 2006!

Hur?
Jag upphör aldrig att förvånas över hur tråkigt man kan ha utan att få nog.
Om någon hadde frågat mig för ett år sedan om jag skulle "få nog" av den nivå tråkigheten ligger på just nu, så skulle jag utan tvekan ha sagt ja. Men i nutid, vid rådande tråkighetsnivå, så känns det ändå som om det är en bit kvar till den nivå som gör att jag får nog....
Samtidigt önskar man nästan att det blir ännu tråkigare för då kanske man kommer upp (ner ?) i den tråkighetsnivå som gör att man får nog och får man nog så gör man förhoppningsvis nått åt saken och då blir det förhoppningsvis roligare igen.

Efter en stunds fundering så har jag kommit fram till att maximal tråkighetsnivå måste vara 77, sen får man nog! Japp, så är det.

/ PeVeA :-)

Hur?
Det finns en ekvation för att beräkna det där men tråkighet. Men den är så tråkig att när man redan börjat räkna så befinner man sig där ifrån tråkigheterna och på så sätt får man reda på vad bijetten kostade, tror jag iaf eller vad tycker du?

Hur?
Skaffa en rik sambo - sen slutar du jobba och har kul istället. O vips, ett fantastiskt mycket roligare liv!

Lätt som en plätt, att det ska till en kvinna att komma på en sån sak *åååååh, karlar*

Hur?
jag fick nog och sa upp mig i høstas... nu skibummar jag i trysil med 7skiddagar i veckan och tillræckligt med cash från pub-jobbet attt få ihop till en och annan rækmacka. ekonomiskt total kolaps med det ær svårt att bli rik på pengar. kommer væl en dag du vuxenlivet åter står utanfør dørren och klampar... den dagen den sorgen. innan dess ær schemat fullspæckat med roligare saker æn att sitta vid en montior och damma igen... mars-maj i chamonix, maj-okt på lanzarote. vamos!

Hur?
Tack Rodelsmurf och PeVeA, ni gav mig något att tänka på i min tråkiga misär! Leder, Asch jag tycker som du! Emser, Har tänkt på det där, men jag tror att sånt funkar bättre för välsmakande flickor i sina bästa år än för en omogen man på väg mot en på pappret begynnande medelålder… Svalasnubben, Jaja, så kan man också göra, bara må gott å ha kul hela tiden…

Hur?
Tja, runt 7 separerade Baskiska är nog gränsen. Själv ligger jag på 5 nu eftersom viss anspänning minskar tråkigheten, trots avsaknad av laggpåståning den senaste tiden.

Eftesom tråkighetsprognosen spår ökande nivåer smiter jag iväg till Maui en månad runt månadskiftet. Där spås total avsaknad av tråkighet, faktiskt.

HitMe

Snödjup

Tillbaka
Topp