FMA Aktiv medlem 2002-09-26 Hurra för Sparrman #1 Vill bara passa på att hurra för den gamle skidkungen Magnus Sparrman som gifter sig med sin Lottis på lördag. Han leve, Hip hip,
Vill bara passa på att hurra för den gamle skidkungen Magnus Sparrman som gifter sig med sin Lottis på lördag. Han leve, Hip hip,
rubber-duck Ny medlem 2002-09-27 Hurra för Sparrman #4 Hoppas verkligen han har sitt underbara Tierra ställ på bröllopet...
IngaMartaNilssonFrideborg Medlem 2002-09-27 Hurra för Sparrman #5 Trevligt! Då får han hålla på och så. Sparrman! Sparrman! Sparrman!
T tikanis Medlem 2002-10-31 Hurra för Sparrman #6 Man blir ju helt rörd när så många fina idrottare kåserar över nätet. Det var nån som sa "every turn is a sign of fear"... jag fattar nu...
Man blir ju helt rörd när så många fina idrottare kåserar över nätet. Det var nån som sa "every turn is a sign of fear"... jag fattar nu...
K KRS Ny medlem 2002-10-31 Hurra för Sparrman #7 Man kan inte mer än gratulera .!! ingen jag är bekant med men va fan han gifter sig.! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!
Man kan inte mer än gratulera .!! ingen jag är bekant med men va fan han gifter sig.! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!