Hvem leser Åka Skidor lenger?

Heliboy

Ny medlem
Hvilke skimagasiner gjelder i Sverige om dagen, og er det virkelig noen der ute som fortsatt synes Åka Skidor
er bra? Jeg brukte å kjøpe Åka Skidor for en del år siden, men de siste årene siden synes jeg hele blekka har
blitt direkte kjedelig. Hvem faen gidder å lese om Anja Persson og andre racingtryner? Eller redaktørens
utallige toppturer til totalt uinteressante fjell? Åka Skidor har også verdens dårligste coverfotos. Synes nå jeg,
da. Hva synes Medel-Svensson?

Jag håller med dig till fullo. Jag brukar kalla Åka SKidor för skidåkarens kalle anka.

Jag läser och prenumerar på FRI FLYT den kostar bara 50kr extra för att få hem i din brevlåda här i sverige.... den bästa skidtindningen ever.

Oj,oj,oj.. Helt otroligt att ni kan vara så negativa.. Åka Skidor är och förblir sveriges största och bästa skidtidning. Åka skidor har alltid minst ett reportage som passar vilken skidåkare som helst, anledningen till att dom skriver om anja och co. är att folk vill läsa om det. Reportagen i Åka skidor är alltid seriöst gjorda och jag litar betydligt mer på deras skidtest, tips om resmål etc. än jag gör på andra tidningars.
Åka skidor vänder sig till SKIDÅKARE i allmänhet och inte bara friåkare, jibbers eller alpinåkare. Det är anledningen till att dom skriver olika typer av reportage. Att Åka skidor skulle skriva mer om racing än andra alpina grenar är dessutom inte heller särkillt troligt då det går att läsa om i vilken dagstidning som helst, jag VET vad dom skriver om för jag prenumererar.. Åka skidor har större budget än alla andra svenska skidmagasin och därför kan dom göra de mest exklusiva reportagen och dom på bäst grund baserade testen.

Åka Skidor kommer alltid att vara bäst!

Tillbaka
Topp