Inte alla som går loss på mellandagarna...........sincan sa:Mellandagarna here i cum!
Nä, men ibland får man offra sig.oscarius sa:Inte alla som går loss på mellandagarna...........sincan sa:Mellandagarna here i cum!
Det beror på vart denna "någon" befinner sig^^Tomtefar sa:Får hoppas sincan inte ska vara tomte, för då kommer någon bli besviken då han inte kommer i tid...