Hyra lägenhet i Chamonix i jan/feb 2019 - tips önskas!

chrillelille

Aktiv medlem
Jag och min fru har precis fått en liten bebis och vi ser att detta skulle kunna bli tillfället där vi får göra det vi båda känner att vi tidigare missat: en längre säsong i alperna.

Vi ser framför oss 1-2 månader i jan/feb 2019 och har siktet inställt på Chamonix då det är bra åkning, nära till mycket runt omkring samt en mer ordentlig by där man kan sysselsätta sig även när man inte åker skidor.

Jag har kikat lite på att hyra boende men det är ganska dåliga tjänster för det. Någon som har något tips på vem eller var man kan vända sig? Vi tänker oss en lägenhet, helst i bra läge men kan vara flexibla, med minst två sovrum så att man kan ta dit gäster.

Tack på förhand!

Christian & Anna

Tjena Christian!

Jag o ett par grabbar hyr en lägenhet under denna säsong och även om det är mer av en "bummar"lägenhet så hade de vi hyrde av ett par olika att välja mellan. Du kan kolla in det på deras hemsida: www.chamonixapartments.net och hyran för oss ligger ungefär på 1500€ i månaden.
Ha det gött!

theo-t sa:
Tjena Christian!

Jag o ett par grabbar hyr en lägenhet under denna säsong och även om det är mer av en "bummar"lägenhet så hade de vi hyrde av ett par olika att välja mellan. Du kan kolla in det på deras hemsida: www.chamonixapartments.net och hyran för oss ligger ungefär på 1500€ i månaden.
Ha det gött!
Tusen tack! Kollar det!

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp