Hyra skidor via nätet eller på plats i St Anton?

Henno

Ny medlem
Hyra skidor via nätet eller på plats i St Anton?
Jag ska till St Anton v.6 och har kikat lite på skidhyra på nätet. T.ex. tar Intersport 151 Euro för 6 dagar Top/VIP-skidor och ett par andra 142 Euro för motsvarande.

Är detta bättre priser än jag kan få på plats? Eller ska jag hålla mig kall och vänta tills jag väl är där?

Tack på förhand!
Henrik
 
Hyra skidor via nätet eller på plats i St Anton?
berorse väll lite på.. kolla i en skidbutik här hemma va du får ge här..

sen äre ju typ 200 i tillläg för skidor på planet.. =) men vem vet du ksanke åker buss eller nått..
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp