Hyra skidor via nätet eller på plats i St Anton?
Jag ska till St Anton v.6 och har kikat lite på skidhyra på nätet. T.ex. tar Intersport 151 Euro för 6 dagar Top/VIP-skidor och ett par andra 142 Euro för motsvarande.
Är detta bättre priser än jag kan få på plats? Eller ska jag hålla mig kall och vänta tills jag väl är där?
Tack på förhand!
Henrik
Är detta bättre priser än jag kan få på plats? Eller ska jag hålla mig kall och vänta tills jag väl är där?
Tack på förhand!
Henrik