I bubbel pool med Tj schiller.

CALL3 sa:
förlååååt så mycket huggybear att jag tycker det e lite sköj att ha tjatat med Tj i en bubbelpool. nått fel med det lr för all såna som du här på freeride gör bara sidan tråkigare för att ni aldrig säger något bra om nånting!!
haha de är faktiskt sant huggybear, ja har inte sett än enda tråd där du har skrivit nånting positivt

varför i helvete finns dessa forum om det inte är för o brätta om saker som har hänt än, lr frågor och filmer m.m

Jävla tönt huggybear som säkert bara är lack för att det inte var han i den där bubbelpoolen!!!!!

btw att snacka engelska när man är 13 är fan inte ovanligt!

simma lungt

varför i helvete finns dessa forum om det inte är för o brätta om saker som har hänt än, lr frågor och filmer m.m

Jävla tönt huggybear som säkert bara är lack för att det inte var han i den där bubbelpoolen!!!!!

btw att snacka engelska när man är 13 är fan inte ovanligt!

simma lungt

Jally sa:
CALL3 sa:
förlååååt så mycket huggybear att jag tycker det e lite sköj att ha tjatat med Tj i en bubbelpool. nått fel med det lr för all såna som du här på freeride gör bara sidan tråkigare för att ni aldrig säger något bra om nånting!!
haha de är faktiskt sant huggybear, ja har inte sett än enda tråd där du har skrivit nånting positivt
just de, sluta kritisera, va lite positiv!

Hmm bubbelpool med TJ maskulint.
Om du är 13 nu va du 12 då och då har knappast en konversation på engelska med en engelskpratande man.
Hoppas vekligen inte det hände nått mer i poolen...

sjukt kul läsning i denhär tråden, typ 50% handlar om att försöka få Huggybear att fatta att han är en ragata som ingen gillar.. och dom övriga 50% handlar om att driva me CALL3 för att han är " semibög" och gullar me TJ i en jacuzzi i Åre..

Btw så tror jag på din lilla berättelse då man inte kan ha så tråkigt att man hittar på en sån sak..

Hampus

OH Neeeeej va häääftigt. Asså va sotis jag e nu. SHAAAAJT.
who tah fack cäääääres.

ere häftigt att bada med tj shiller, lr nån annan skidåkare för den delen ? Värsta kändisarna utanför skidåkningen . whoooooopaaaa

snacak men tj och han sa att han träffat en jävligt störande skitunge som frågat honom en mängd jobbiga saker.. och att han suttit och gluttat på hans schnase hela tiden..

så det va du..

vem fan bryr sig!!!

alwaysCrash sa:
sjukt kul läsning i denhär tråden, typ 50% handlar om att försöka få Huggybear att fatta att han är en ragata som ingen gillar.. och dom övriga 50% handlar om att driva me CALL3 för att han är " semibög" och gullar me TJ i en jacuzzi i Åre..

Btw så tror jag på din lilla berättelse då man inte kan ha så tråkigt att man hittar på en sån sak..

Hampus
helt jävla rätt sagt!!!!!!

Tillbaka
Topp