Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha de är faktiskt sant huggybear, ja har inte sett än enda tråd där du har skrivit nånting positivtCALL3 sa:förlååååt så mycket huggybear att jag tycker det e lite sköj att ha tjatat med Tj i en bubbelpool. nått fel med det lr för all såna som du här på freeride gör bara sidan tråkigare för att ni aldrig säger något bra om nånting!!
ehrm.Giga_HST_GangSteR sa:Som om TJ skulle befinna sig i Tidaholm?
just de, sluta kritisera, va lite positiv!Jally sa:haha de är faktiskt sant huggybear, ja har inte sett än enda tråd där du har skrivit nånting positivtCALL3 sa:förlååååt så mycket huggybear att jag tycker det e lite sköj att ha tjatat med Tj i en bubbelpool. nått fel med det lr för all såna som du här på freeride gör bara sidan tråkigare för att ni aldrig säger något bra om nånting!!
helt jävla rätt sagt!!!!!!alwaysCrash sa:sjukt kul läsning i denhär tråden, typ 50% handlar om att försöka få Huggybear att fatta att han är en ragata som ingen gillar.. och dom övriga 50% handlar om att driva me CALL3 för att han är " semibög" och gullar me TJ i en jacuzzi i Åre..
Btw så tror jag på din lilla berättelse då man inte kan ha så tråkigt att man hittar på en sån sak..
Hampus