Frozenfart
Ny medlem
I väntan på resan - tråden
Herre gud, jag känner att det egentligen skulle vara mer passande att skriva en insändare eller liknande för att få med de jag vill i denna tråd! Antar att det säkert finns fler som jag som, just i detta nu, sitter och tittar ut genom ett rimfrostat fönster på den fallande snön och i samma stund känner att den ankommande resan, st anton för mig, är ljusår bort! Jag har nog som många andra ett galet rus i kroppen när snön landar på våran svenska mark att bara dra på mig pjäxor, skidor och allt som tillkommer för att sedan bara rusha ut i yrvädret och "go nuts". Tyvär så har man inte tillgången till en alp och alla de möjligheter som tillkommer.
Dessutom så har man inte den umgängeskretsen som gärna går ut och filar på ett rail i timmar, bara för att de är underbart. Nej det är alldeles för krävande och kallt utanför hemmets varma armar.
Så till vad tråden handlar om. Vad gör ni(?) som också har detta sug efter en resa eller bara snön i allmänhet för att hålla era sinnen eller mentala troll i schack? vet inte om jag ska kalla denna tråd för ett rop efter hjälp men nu gör jag det i alla fall!
Over and out
Dessutom så har man inte den umgängeskretsen som gärna går ut och filar på ett rail i timmar, bara för att de är underbart. Nej det är alldeles för krävande och kallt utanför hemmets varma armar.
Så till vad tråden handlar om. Vad gör ni(?) som också har detta sug efter en resa eller bara snön i allmänhet för att hålla era sinnen eller mentala troll i schack? vet inte om jag ska kalla denna tråd för ett rop efter hjälp men nu gör jag det i alla fall!
Over and out