T
tobski
Guest
I
Y
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:Ptobski sa:Nej, Gangster Jacket fanns i 4 olika färger tror jag, röd, lila, gul och sen någon till.
Den hel röda ganster jacket fanns på intersport här i kiruna förra vintern.PeJi sa:är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:Ptobski sa:Nej, Gangster Jacket fanns i 4 olika färger tror jag, röd, lila, gul och sen någon till.
Den finns, till och med en på freeride som har bildbeviset du letar efter:PeJi sa:är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:Ptobski sa:Nej, Gangster Jacket fanns i 4 olika färger tror jag, röd, lila, gul och sen någon till.
jahaaaa.... men det där är vell magic suit fast i hel lila? gangsta suit är vell den som är lite längre baktill och är röd och vit?=) måste ha blandat ihop dekarln sa:Den finns, till och med en på freeride som har bildbeviset du letar efter:PeJi sa:är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:Ptobski sa:Nej, Gangster Jacket fanns i 4 olika färger tror jag, röd, lila, gul och sen någon till.
https://www.freeride.se/img/admarket/normal/55268.jpg
nu börjar jag nästan bli less på att folk blandar ihop! GANGSTA är den som harlaut körde i förut, den röd/vita. GANGSTER är en annan salomon modell och är jackan som finns på bilden som någon hade postat! Även jag har den jackan i lila. Och GANGSTER finns i lite olika färger, förra året var det typ lila, rött och gult iaf.PeJi sa:jahaaaa.... men det där är vell magic suit fast i hel lila? gangsta suit är vell den som är lite längre baktill och är röd och vit?=) måste ha blandat ihop dekarln sa:Den finns, till och med en på freeride som har bildbeviset du letar efter:PeJi sa:är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:P
https://www.freeride.se/img/admarket/normal/55268.jpgmy bad
jag tror de kan bli svårt, googla som en galning,tobski sa:Tack aspebo!
Kan du hjälpa mig ytterligare om var den finns eller om jag kan få tag den på nåt vis? letat som en galning
nej den finns bara i vit och röd, om du sett dessa på internet saå är de photo shopskipower sa:Den hel röda ganster jacket fanns på intersport här i kiruna förra vintern.PeJi sa:är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:Ptobski sa:Nej, Gangster Jacket fanns i 4 olika färger tror jag, röd, lila, gul och sen någon till.
gangster och gangsta är 2 olika ställ.Monzax sa:nej den finns bara i vit och röd, om du sett dessa på internet saå är de photo shopskipower sa:Den hel röda ganster jacket fanns på intersport här i kiruna förra vintern.PeJi sa:är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:P
jaa det är så!theoJ sa:gangster och gangsta är 2 olika ställ.Monzax sa:nej den finns bara i vit och röd, om du sett dessa på internet saå är de photo shopskipower sa:Den hel röda ganster jacket fanns på intersport här i kiruna förra vintern.
gangsta är det som henrik använde.
har jag rätt?