I

• Trådstartare Trådstartare tobski
  • Start datum Start datum
I
Årsmodell? Nya finns på stadium Östersund iaf, antar att den då ingår i stadiums sortiment och kan tas hem överallt

I
PeJi sa:
tobski sa:
Nej, Gangster Jacket fanns i 4 olika färger tror jag, röd, lila, gul och sen någon till.
är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:P
Den finns, till och med en på freeride som har bildbeviset du letar efter:

55268.jpg

I
karln sa:
PeJi sa:
tobski sa:
Nej, Gangster Jacket fanns i 4 olika färger tror jag, röd, lila, gul och sen någon till.
är du verkligen heelt säker på att det finns? skulle vilja se bild på det innan jag tror de:P

https://www.freeride.se/img/admarket/normal/55268.jpg
jahaaaa.... men det där är vell magic suit fast i hel lila? gangsta suit är vell den som är lite längre baktill och är röd och vit?=) måste ha blandat ihop de:) my bad

I
PeJi sa:
karln sa:
PeJi sa:

https://www.freeride.se/img/admarket/normal/55268.jpg
jahaaaa.... men det där är vell magic suit fast i hel lila? gangsta suit är vell den som är lite längre baktill och är röd och vit?=) måste ha blandat ihop de:) my bad
nu börjar jag nästan bli less på att folk blandar ihop! GANGSTA är den som harlaut körde i förut, den röd/vita. GANGSTER är en annan salomon modell och är jackan som finns på bilden som någon hade postat! Även jag har den jackan i lila. Och GANGSTER finns i lite olika färger, förra året var det typ lila, rött och gult iaf.

MAGIC finns endast i en variant, och det är den mönstrade med vissa lila fält

Senast ändrad:
I
I
Monzax sa:
skipower sa:
PeJi sa:
Den hel röda ganster jacket fanns på intersport här i kiruna förra vintern.
nej den finns bara i vit och röd, om du sett dessa på internet saå är de photo shop
gangster och gangsta är 2 olika ställ.
gangsta är det som henrik använde.

har jag rätt?

Tillbaka
Topp