Marcus_Branden
Ny medlem
Idol 2009 - Final
Som sagt var, vem tror ni vinner idol 2009?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja jävlar va johan palm är snygg...Backiis sa:idol är så värdelöst ! alltid någon kille som är så snygg, johan plam å nu erik :P tycker de inte är nå roligt på slutet alls
såg johan för några dagar sedan vid en busshållsplats, asså killen ser ju ut som en 13årig emil-i-lönnebärga med långt hår och läppstift lol. jävla sopa...Backiis sa:idol är så värdelöst ! alltid någon kille som är så snygg, johan plam å nu erik :P tycker de inte är nå roligt på slutet alls
dags o kliva ut ur garderoben nu ? (; johan palm snygg ?Backiis sa:idol är så värdelöst ! alltid någon kille som är så snygg, johan plam å nu erik :P tycker de inte är nå roligt på slutet alls
enligt han själv är han så snygg att han vill ha sex me sej själv. najz?TurboTutten sa:dags o kliva ut ur garderoben nu ? (; johan palm snygg ?Backiis sa:idol är så värdelöst ! alltid någon kille som är så snygg, johan plam å nu erik :P tycker de inte är nå roligt på slutet alls
rätt hård för att vara 13 år eller...?TrOy_DaViS sa:Håller med alltid någon bögig bitch som vinner!!!!!!!!..............CALLE!
hahaha!Lee-nus sa:rätt hård för att vara 13 år eller...?TrOy_DaViS sa:Håller med alltid någon bögig bitch som vinner!!!!!!!!..............CALLE!
Hahaha, godmorgon! det avgjordes ju förra veckan! Hur kan du missat löpsedlarna och allt annat?Liberg sa:Jag tror att Erik vinner men jag hejjar på kalle![]()
Nej imogon är det finalOlsson92 sa:Hahaha, godmorgon! det avgjordes ju förra veckan! Hur kan du missat löpsedlarna och allt annat?Liberg sa:Jag tror att Erik vinner men jag hejjar på kalle![]()
Dude, wake up and smell the coffee!
/marcus
http://marcusfoto.com/blogg/