Idol 2009

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Idol 2009
Vad tycker ni om Idol? Jag tycker Tove äger ganska stenhårt och tar antagligen hem alltihop!

Idol 2009
kBerglund sa:
jag tycker att idol är skit och att tråden inte hör hemma på freeride.
Nej, Idol är nya Robinson. Lätt fredagsunderhållningen om man chillar hemma en kväll som denna.

Ja, Camilla är ett helvete... kolla denna:

Idol 2009
Peter Jidhe borde gå till en talpedagog... Inte pga. sin skånska, utav pga. sina konstiga små tonartshöjningar och sänkningar. De är sjukt störande.

Tove äger stenhårt. Och hon påminner sinnesgalet mycket om mina vänner. Hon är tokskön. (Norrlänning...)

Camilla borde stämmas av de som skrivit de låtar hon framfört, eller skickas till Guantanamo som tortyrsredskap. Se klippet felix länkat ovan + sök: The heart must go on och Hallelujah av samma Camilla! Det är iofs ganska underbart att varje fredag kanske kunna få känna att man är ett musikaliskt geni om man jämför med henne...

Formatet för tävlingen i stort är sådär... Jag känner lite såhära va:
Lägg ner Idol och ta fram de RIKTIGA talangerna (inte "snyggpojkarna")på ett sätt som gynnar talangen istället. "Made in Sweden" typ, fast utan TV4. Dessutom borde åldersgränsen höjas till 18 år istället. En 16-åring är inte redo. En 16-åring, från Sverige, som dessutom tas fram genom ett mainstream't TV-program och röstas fram av förpubertala småkids med 3 ton för mycket hårvax/idomin har antagligen ganska dåliga odds att lyckas med sitt mål (att bli en världsartist.) Det är elakt. :'(

Idol 2009
ebba-t: om de inte hade låtit sextonåringar vara med hade vi gått miste om Toves grymma Killerstolkning, och det hade varit synd.

Idol 2009
Jag gillar mariett, men tror hon är för bra för Idol.
Annars hejjar jag på Tove :)

Camilla e skämmig :/

Idol 2009
ebba-t sa:
Peter Jidhe borde gå till en talpedagog... Inte pga. sin skånska, utav pga. sina konstiga små tonartshöjningar och sänkningar. De är sjukt störande.
Häpp!
Ingen skånska där inte, är någon form av småländska där man har missat att "R" faktiskt ska uttalas i ord som innehåller bokstaven även om den inte kommer först i ordet. Annars håller jag med =)

Tillbaka
Topp