importera från USA!?

importera från USA!?
Är sugen att beställa utrustning från USA. Är det någon som har lite tips och har koll på vad som gäller? Vilka avgifter kan jag åka på? Vad kan jag göra för att minska chansen att behöva betala diverse avgifter?

Tack på förhand...

importera från USA!?
Tja!

För det första så är det inte så mkt billigare när grejjerna är till ord pris. men kan man komma över rea varor eller nedsatta grejjer så lönar det sig. Det man bör tänka på är att frakten är ganska expensive, många av online butikerna vill inte gärna skicka till swe, varför vet jag inte.

Det du oxså bör tänka på är att om du beställer varor över nätet dvs. inte bär dom genom tullen själv är att du med största sanolikhet, kommer få tulla skidor tex. kostar ca: 500 SEK.

Här har du några länkar:

www.getboards.com
www.d-structure.com

Lycka till

//Jesper

importera från USA!?
getboards e skitdyra, jag beställde från backcountry.com och priset blev det samma (till och me 1000) dyrare så mitt råd är: finns skidorna här? köp dom här.

importera från USA!?
Försök att få de att skicka paketet som "gift" då behöver du inte betala moms iaf, gjorde så när jag beställde ktie prylar från Hawaii. Möjligen att du får betala tullavgift men inte säker. Den behöver man bara betala ibland. Hör med de hur ni kan lösa det..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp