Om folk inte ens vågar prata via text så tvekar jag starkt på att någon pratar över ventrilo.jonhermelin sa:Är någon intresserad av lite ventrilosammankomster där vi kan prata på riktigt?
Kanske kunde styra upp det litegrann isåfall..
det har vart vent aktiviteter av oss fr medlemmar back in the days.. leta lite i forumet.. hade vart grymt roligt om detta gjordes igen!Hogizz sa:Om folk inte ens vågar prata via text så tvekar jag starkt på att någon pratar över ventrilo.jonhermelin sa:Är någon intresserad av lite ventrilosammankomster där vi kan prata på riktigt?
Kanske kunde styra upp det litegrann isåfall..
Förövrigt visste jag inte om att det fanns en chatt :>
men fan, alla sätter jeppenator på allt :S , fixa nått själva om ni vill de ffsyeah sa:chatten ägde ju i början när det var battles o mycket folk! det borde bli så igen... Jeppenator eftersom du inte verkar ha nåt bättre för dej än att sitta på fr så kan väl du anordna nå battlekvällar eller nåt?
TAAACK!! jag är inte nån allmän fixare.. hmm.. gör nått själva? det är inget svårt bara man orkar... =)trapp91 sa:men fan, alla sätter jeppenator på allt :S , fixa nått själva om ni vill de ffsyeah sa:chatten ägde ju i början när det var battles o mycket folk! det borde bli så igen... Jeppenator eftersom du inte verkar ha nåt bättre för dej än att sitta på fr så kan väl du anordna nå battlekvällar eller nåt?
för han är coool=Pbodenis sa:varför ska alla digga jeppenator? :P
ja kom inOhm1e sa:Kom in nu gott folk !, alla som ser detta kliv på, (; (I chatten antagligen).
tryck först på "Forum" (nedan för freeride loggan) , sen ser du att de står "Chat" . tryck där, sedan, var social.![]()
www.freeride.se/chatRed-Bull sa:Ursäkta att denna fråga kommer! Men vart ligger FR chatten och va f*n är de!?:P