In på Freeride Chaten

In på Freeride Chaten
marer sa:
varför står det:
"Du måste vara ansluten för att skicka meddelanden" för mig?
För att du måste vara ansluten för att skicka meddelanden? hehehehehe
nej men det är antagligen för att ditt internet har lagt av en kort stund eller på något annat sätt tappat anslutningen med chatten. Det är bara att trycka på f5 så ansluter den igen.

In på Freeride Chaten
HÅLLLA ALLA! måste ja skriva varje kväl! in i chatten då:D wiiihooo mvh titti !!!!!

SVIKARE

Senast ändrad:
In på Freeride Chaten
HEJ alla denna vackra kväll
CHAAAAAAATTEN:D:D kom igen snygggingar :D:D:D:D <33<<333 chatta me mej;)

/////// titti och min vän snoeret :D:D::D <3<3<3<3

Senast ändrad:
In på Freeride Chaten
den e ju konstig, när man varit inne ett tag står det att man inte är ansluten.... Freeride borde satsa lite mer på chatten så att fler använder den.

In på Freeride Chaten
KOM IN NU!!! CHATTA ME MEJ!!!!!!!
snälla kom in alla i chatten den e jätte rolig! å jag behöver muntras upp!!!!!!!

hälsningar titti540!!
och min vän snoerert förståss!!!

In på Freeride Chaten
Om Det E Någon Som Vill Chatta Nu...... Gå In Nu Jag E Där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nu Nu Nu Nu Nu Nu Nun !

Tillbaka
Topp