Info. om jobb i Kanada

Swanstream

Ny medlem
Info. om jobb i Kanada
Hey!
Jag har planer på att åka til Kanada och göra en vintersäsong. Exakt var vet jag inte, har dock varit inne en hel del på Whistler eller närliggande.

Hur för man för att få jobb och boende, om man inte söker via någon resebyrå? Någon som har tips och idér? Jag har jobbat en hel del som bartender och är inne på något liknande. Gjorde en vintersäsong i italienska Alperna förra året....

Tack på förhand! Jonna
 
Info. om jobb i Kanada
Hej Jonna!
Du kan inte räkna med att få boende genom jobb som i alperna. Du måste för att jobba söka ett arbetsvisum genom kanadensiska ambassaden i Stockholm. Angående boende och jobbfrågor får du söka i forumet då det finns massor av trådar om detta ämne.
Emil
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp