Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har sökt en tjänst i Lindvallen, men har aldrig varit där. Hur är stämningen där, trevlig personal? Är man en i mängden bland personalen eller hur blir man bemött? Är det ett ställe bara för barnfamiljer? Skriv gärna några rader, tack!