info om railjamet i linköping och anmälan!

s-sheeplife

Ny medlem
hej
här kommer lite mer info om railjamet i linköping!
vi kommer hålla hus vid stångebrofältet ses kl 12.oo den 4 oktober vid cloetta center på framsidan vid flaggstängerna, dom går inte missa!
ni anmäler er genom att skicka ett mail till hockeyboy-92@hotmail med
erat namn och ålder.
har ni lust att hjälpa till att förbereda eller hjälpa till så skriv det i mailet, ses då runt kl 10.oo. just nu försöker jag hitta sponsorer. jag har inte tänkt mig några speciella tävlingar eller så, om inte någon sponsor kommer med några priser.
http://scuirrcrew.webs.com/index.htm kolla sidan för mer info!
peace så länge //emil

Senast ändrad:
Tja!
Rollin'Snow kan sponsra med lite goggles och t-shirts om ni vill?
Skicka ett mail till info _snabel-a_ rollinsnow.se så kan vi snacka vidare :)

Några av Rollin-gänget bor i Linköping och sånt här måste man ju stötta!

RollinSnow_se sa:
Tja!
Rollin'Snow kan sponsra med lite goggles och t-shirts om ni vill?
Skicka ett mail till info _snabel-a_ rollinsnow.se så kan vi snacka vidare :)

Några av Rollin-gänget bor i Linköping och sånt här måste man ju stötta!
fan vad bra det skulle vara helschysst!
har ni bil och sånt ellr?
men kan ni skicka nummer och sånt till min gb så va kan jag ringa dig o snacka mer!

ball har jag inte för mycket på universitetet så kommer jag!

Albin //22 år

vad blir det man ska glida på? är juh rätt ringrostig/dålig så hade varit nice med en box :)

Senast ändrad:
shysst att du drar igång nått. låter bra än sålänge. Försök ragga first aid, dom borde vara positiva till sånt hät, möjliga fall uteliv. Låter som sagt sweet å tack för att du la de den 4:e. kommer hålla utkik i den här tråden för vidare info:P

maila rolin snow me. tror många fler kommer om du drar igång en best trick tävling eller något me priser.

ja dom har jag kontakt med jag har ävesnackat med firstaid och uteliv dom sa att dom skulle fixa något bara dom såg hur många som kommer!!
så anmäl dig snacka med alla du känner med!

finns de några matställen i närheten och kommer du lägga ut en karta så man kan se vart man ska gå från stationen?

tjenna, kostar de fett mä cash? kan man chilla järmet eller är de non sista anmälnings dag? vad blir de för set up?

Maximilliam sa:
tjenna, kostar de fett mä cash? kan man chilla järmet eller är de non sista anmälnings dag? vad blir de för set up?
jag har tänkt mig att det ska vara gratis.
det e ingen sista anmälningsdag men anmäl dig så fort som möjligt!
det blir en som blir som en box med två 10 cm rör den är 7 meter lånmg, sen blir det kanske en med järnrör ska börja bygga den snart!
emil

jag kan tänka mig att fota under jamet. gäller bara att ta mig upp från södra Halland till Linköping, som tur är så har man polare i närheten.

Victors sa:
jag kan tänka mig att fota under jamet. gäller bara att ta mig upp från södra Halland till Linköping, som tur är så har man polare i närheten.
gört då e ni 5 filmare/fotografer:) men hur tar du dig hit då? adda min msn!

Tillbaka
Topp