Inlägg från blockerade medlemmar visas.

Tompan14

Ny medlem
Är det bara jag som tvingas läsa inlägg från blockerade medlemmar?
Problemet uppstod för närmre två månader sedan efter att Johan fixat problemet med att blockerade medlemmars inlägg räknades med i antal svar, vilket ledde till att man med jämna mellanrum hamnade på en tom sida när man klickade på "gå till första olästa inlägg".
Nu visas istället ett inlägg med rubriken "Inlägg från blockerad medlem NN. Visa" För mig visas dock inläggen automatiskt, det enda som händer om jag trycker på "visa" är att den rubriken försvinner, inlägget fortsätter att visas som om medlemmen inte vore blockerad alls oavsett vad jag gör. Är det någon mer än jag som upplever detta problem? Jag påtalade det här för Johan redan då, men nu har det gått halvannan månad sedan jag hörde något från honom, och han svarar inte på påminnelser heller...
Är det bara jag som drabbats av det här?

För mig funkar blockeringen utmärkt. Gillar möjigheten att snabbt kunna visa blockerade medlemmar, i vissa trådar är ju nivån så pass låg att de faktiskt kan bidra med något lustigt!

Vad använder du för browser? Firefox, Safari, Chrome eller Explorer? Det funkar bra för mig med Safari...

Carled sa:
För mig funkar blockeringen utmärkt. Gillar möjigheten att snabbt kunna visa blockerade medlemmar, i vissa trådar är ju nivån så pass låg att de faktiskt kan bidra med något lustigt!

Vad använder du för browser? Firefox, Safari, Chrome eller Explorer? Det funkar bra för mig med Safari...
Samma här. Fungerar fint i Explorer och Safari.

Carled sa:

jag kör med Explorer, För mig funkar blockeringar

Det är samma problem i Firefox 10.0.2 och IE9 för mig.
Har prövat att tillåta och blockera igen men problemet kvarstår.

Testa med ny webläsare t.ex Chrome om det går bättre eller töm alla cookies, logga ut, start om och testa igen.

Jag ber om ursäkt Tompan, men du får nog leva med mina inlägg...

Tro det eller ej Felix, men du är inte ett av namnen på min lista. Nej, jag vet heller inte varför. :lol:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp