Inlines

FredrikB

Ny medlem
Inlines
Kan jag få lite tips på bra alround inlines som jag både kan ha i frysen och åka typ på gator och i stan med. Vad ska jag ha för sorts inlines. Har funderat ett bra tag nu på att skaffa ett par.

Inlines
Jag anser ju att du ska köpa ett par "agressive" inlines. De är tillverkade för att "jibba" med eftersom de har mindre hjul, grind och soulplates. Med dessa är det lättare att göra trick, hoppa och grinda.

Dessa är förstås inte aktuella om du vill cruisa på gatorna, eftersom de i regel har väldigt hårda och små hjul som gör det både jobbigt och obekvämt att åka långt och fort. Man kan väl jämföra de med ett par supermjuka jibbskidor. De är roliga att latja rundor med och går helt klart att bränna pist och puder med, men till dessa ändamål finns det bättre skidor, precis som det finns bättre inlines om du vill motionera eller bränna eller vad du vill göra

Inlines
Tycker att du ska köpa ett par Hockey Inlines. Dom går inte att göra grinds och sånt med men JAG tycker att dom är skönare än agressiv inlines för att dom inte känns lika klumpiga.

Inlines
Men e du helt koko lr??
Klumpiga, de dom f*n inte, dom e juh stabila som f*n, med låg skena och små breda hjul. Tror faktiskt du aldrig har testat agressiv inlines... Om du kommer med hockey inlines till frysen kommer alla blänga snett på dig... Me kommer du med ett par USD, Senate lr Salomon så kommer jag i allafall hjälpa dig å åka =)

Men över till det riktiga ämnet, Salomons nya model ser super ut, dom har gjort nåra förbätringar från föra årets model..
KÖP DOM! Finns b.l.a. på salomon affären som ligger i korsningen sveavägen kungsgatan,,...
Köp dom hälre där än på Stadium eftersom du då får mer råd m.m.
Annars kan du köpa USD m.fl. på www.grindhouse.? (tror det e com)

Ride on Boy!! Å om det e nåra frågor skriv i min GB!!

<Agressiv inlinesen går juh åkså å åka med i stan!>

Inlines
Ja jag har testat agressiv och det ÄR faktiskt lite klumpigare och nu va det så att jag sa inte att dom va mindre stabila jag ska klumpiga. Det jag menade att om han inte skulla göra grinds och sånt så tycker jag att det e bättre med ett par hockey inlines. Och jag vet jag har spelat hockey sedan jag var 4 år och åkt inlines och hoppat nästan lika länge.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp