insändare...

johan

Administrator
insändare...
Fick detta mail till freeride.nu, någon som har några hjälpande ord ?
/Johan

Hej Bullen.

Jag har ett problem, hur man kan overleva en hel (javla) vinter utan att aka utfor!? jag aker ioforsej snowboard (och inte skidor), men det spelar ingen roll. Det e namligen sa att jag e i Australien och ska va har i 1 ar till, alla sager att jag kan ju surfa och ha det hur kul som helst. Men som den inbitna snowboardare som jag e sa e det inte bara att glomma...I sverige sa har jag bott i Ostersund och Are dom 8 senaste aren och da har man ju ganska bra mojligheter till att ha det hur kul som helst. Men nu e jag har i
sommar-landet nummer 1!!!

Hoppas att ni tar mitt problem pa allvar, for det e verkligen jobbigt. Jag vet inte hur mycket langre jag orkar med det har, och om ni har nagra bra tips pa vad jag ska gora, sa kommer jag att lyssna och ta det till mej!

M.V.H "Ingen sno, Inget liv..."

insändare...
Förstår att du är van att åka nästan varje helg när du bodde i Sverige men de kommer inte att gå men vad jag har fattat så ska det vara rätt schysst åkning på nya zealand men det kanske inte är så bra säsong för de nu. Kanske är lite långt oxå. Jag tycker du ska hitta något liknande som ger ungefär samma kick men som du kan utöva på sommaren. motocross, surfing, osv.

Finns alltid nåt kul, annars får du väl ta brädan och åka utför Ayers Rock. :)

insändare...
Ja det låter som en bra idé.. Brant och "isigt"..

Boka bara en tid för restaurering av brädan innan du åker hem så att dom hinne få den redo i tid tills säsongen börjar nästa gång..

- a p -

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp