Installation quiver killers Stockholm

Jag lät installera Shift med Quiver Killers på två par skidor i Chamonix och är mycket nöjd. Ska nu dock lägga till ett par skidor i min arsenal och skulle vilja fortsätta med samma bindning.

Någon som vet någon butilk som monterar QK i Stockholm, precis som Sole gör i Chamonix, alternativt någon vänlig själ som skulle vilja ge sig på ett par Rustler för rimlig ersättning?

Jag har tummen ordentligt fastksruvad mitt i handen så ingen idé att ge mig på detta själv.

Tack på förhand!

snej

Medlem
Vil minnas att de iaf tidigare fixade det på garaget. Hör av dig till dem och kolla.

//jens

olddjara

Medlem
Kolla med alpint vid st Eriksplan alpint.com inget ont mot alpingaraget men tycker alpint är så jävla skönt gäng och brukar gå deala lite mer personligt med än garaget. Skulle ringa dem om jag var i dina pjucks.

havreboll

Aktiv medlem
olddjara sa:
Kolla med alpint vid st Eriksplan alpint.com inget ont mot alpingaraget men tycker alpint är så jävla skönt gäng och brukar gå deala lite mer personligt med än garaget. Skulle ringa dem om jag var i dina pjucks.
Nu är det olika personal men då AG har köpt alpint så bör deras regler bör numera vara samma.

Senast ändrad:

olddjara

Medlem
havreboll sa:
olddjara sa:
Nu är det olika personal men då AG har köpt alpint så deras regler bör numera vara samma.
Jag vet att de köpt det men det är i mycket fortfarande två olika ställen som jag upplever det ... well det finns skäl att jag fortsätter gå till alpint. To each his/her own.

olddjara sa:
Bor nära alpint och låtit dem göra de flesta av mina grejer, men fått ganska dålig service av dem de senaste gångerna. OM de svarar på mitt mail, kan försöka ringa när jag kommer hem, så kanske jag går dit. AG har varit ganska trista också på sistone tyvärr, men det känns som att Johan på AG hade koll på just detta.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp