hmm doughboy och andreas verkar ju riktigt tuffa också, fan vad tufft att inte hoppa eller köra rails, eller?! ni påstår att jibbers på snowboard är misslyckade skatare? hmm de flesta skatar ju också, det är bara såna där "tuffa" fartåkare som inte skatar. Fast ni kanske gör det och isånafall så är det väl kul för er.
Sen tycker tex jag att såna som köpt en 2 meter lång bräda och bara åker så fort att de bajsar på sig är misslyckade jibbers, såna som inte kunde lära sig den där efterlängtade 360:n när de var 13 eller nåt sånt, istället för att bara köra för att det var kul så gav dessa "tuffa" race-åkare upp hoppningen och har inte vågat hoppa på år och dar. Men jag accepterar detta, jag säger inte att ni ska dö och att ni är en skam för snowboard och sånt där.
så jag tycker det är riktigt jävla dålig stil att snacka så mycket skit om oss som kör hopp och rails, och vad vet ni om att duckstance pajjar knän? flexar man knäna över tårna kan det inte på nåt sätt vara sämre än era race-vinklar, snarare bättre! Men skit i vetenskapen och teorin, vill man köra duck så kan man väl få göra det? Det är ju inte direkt bara jp som kör duck, kolla in burtonteamets vinklar, tror ni romain ger ett skit i om jp har duck eller inte? han kör nog med sina duck-vinklar för att det funkar bäst för honom! men jag håller med om att det är många som kör duck för att det ska vara nån sorts attitydgrej men om de tycker att det är skönt å stå så är det väl inget mer med det?
vi som skatar också är ju vana med att stå så, för man skatar fan inte med raceställning! fast det kanske ni inte vet nåt om...
//7Anders