anna-hedstrom Ny medlem 2005-10-24 Insted #1 Halloj! Tänkte höra om det är nån som ska ner till Chamonix å plugga franska i vinter?? Vore ju kul å typ samåka å sånt! //Anna
Halloj! Tänkte höra om det är nån som ska ner till Chamonix å plugga franska i vinter?? Vore ju kul å typ samåka å sånt! //Anna
crysler Ny medlem 2006-01-02 Insted #2 vi är ett gäng som skall ner från halmstad. Hur tar du dig ner till Cham. Vet du någon som ska åka bil?
vi är ett gäng som skall ner från halmstad. Hur tar du dig ner till Cham. Vet du någon som ska åka bil?