ADouhan Medlem 2010-03-30 Intagning V.I.G Kiruna! #1 Har just fått besked från rymdgymnasiet att jag är preliminärt intagen på vig. Undrar vilka fler som har kommit in och vad ni har för poäng?
Har just fått besked från rymdgymnasiet att jag är preliminärt intagen på vig. Undrar vilka fler som har kommit in och vad ni har för poäng?
ADouhan Medlem 2010-03-30 Intagning V.I.G Kiruna! #4 vill också anmärka att jag sökt snowboard och om det är några andra snowboarders som kommit in?
AdamFrisell Ny medlem 2010-03-30 Intagning V.I.G Kiruna! #5 F-Grann sa: vig e fett Klicka för att se resterande... hahah!
F-Grann Aktiv medlem 2010-03-30 Intagning V.I.G Kiruna! #6 damnjibber sa: F-Grann sa: vig e fett Klicka för att se resterande... hahah! Klicka för att se resterande... har då nå emot vig adam ?
damnjibber sa: F-Grann sa: vig e fett Klicka för att se resterande... hahah! Klicka för att se resterande... har då nå emot vig adam ?
A axelostlund Medlem 2010-03-30 Intagning V.I.G Kiruna! #9 Har kommit in i Kiruna Åre och malung. Men vet inte var jag ska gå än...
U user69856 Guest 2010-03-30 Intagning V.I.G Kiruna! #10 kommit in men vet inte om jag ska gå där, 255p :ppppppppppp
D dsavela Ny medlem 2010-09-09 Intagning V.I.G Kiruna! #12 Åh, vill också gå VIG, men är inte nog gammal än, ska kanske söka
G gustavcavallin Ny medlem 2010-09-09 Intagning V.I.G Kiruna! #13 dsavela sa: Åh, vill också gå VIG, men är inte nog gammal än, ska kanske söka Klicka för att se resterande... de borde du göra
dsavela sa: Åh, vill också gå VIG, men är inte nog gammal än, ska kanske söka Klicka för att se resterande... de borde du göra
D dsavela Ny medlem 2010-09-15 Intagning V.I.G Kiruna! #14 Är det kul på V.I.G? Var i kiruna helgen, såg kul ut på summerailen vid ishallen. Senast ändrad: 2010-10-17